God45
#PrayersForBahakan
Jäkla örnar som alltid ska lägga sig i!Thorondor, Lord of Eagles flew down and raked Morgoth's eyes, and carried Fingolfin's body away to be placed on a cliff overlooking Gondolin.
Jäkla örnar som alltid ska lägga sig i!Thorondor, Lord of Eagles flew down and raked Morgoth's eyes, and carried Fingolfin's body away to be placed on a cliff overlooking Gondolin.
Speciellt SlayersCogitare said:
1: I mitt tycke i Shadowrun.chrull said:Vad har någonsin blivit bättre av att man inkluderade Alver?
Var har Alver gjorts bra?
Vilka Alver har faktiskt förbättrat en kampanjvärld?
Guildwars 2 har sylvari som är nån slags dryader som vuxit fram från träden. De är skitcoola.krank said:Inget jag sett.chrull said:Vad har någonsin blivit bättre av att man inkluderade Alver?
Tja, jag gillar Geminis insekt-alvar, men de kanske inte räknas in...chrull said:Var har Alver gjorts bra?
Ja! De är iofs mer åt dryad-hållet, men det är ju inte fel. Önskar att fler fantasy-spel byggde sina PC-raser (soeciellt dvärgar och alver) på mer än bara Tolkiens variant av mytologi.Recca said:Guildwars 2 har sylvari som är nån slags dryader som vuxit fram från träden. De är skitcoola.