Spider Jerusalem_UBBT
Swashbuckler
Jaha måste mata er mer för att inte rösta ut mig, jag har information angående namn och yrke.
och den kan du inte gå ut med förena bdg avslöjar sitt namn?Dr. Frankenstein said:Jaha måste mata er mer för att inte rösta ut mig, jag har information angående namn och yrke.
Visst det sätter det hela i ett annat sken. Men du har aggerat skumt.Dr. Frankenstein said:Tja då jag inte är en Lord och vi kan inte rösta ut en Lodis första rundan så får jag outa att jag är Kongisvind Svulstulf en f.d. riddare.
Jag sitter på information som kan hjälpa byn men kan inte gå med ut den än.
Vilken slutlednings förmåga.Vicotnik said:och den kan du inte gå ut med förena bdg avslöjar sitt namn?Dr. Frankenstein said:Jaha måste mata er mer för att inte rösta ut mig, jag har information angående namn och yrke.
Jag skifftar just nu mellan xyas och BDG.Konrad Konvalj said:Visst det sätter det hela i ett annat sken. Men du har aggerat skumt.Dr. Frankenstein said:Tja då jag inte är en Lord och vi kan inte rösta ut en Lodis första rundan så får jag outa att jag är Kongisvind Svulstulf en f.d. riddare.
Du vill ha ut xyas?
Röstläget är inte bra för någon. Jag kan tänka mig att skifta.
Okay.Dr. Frankenstein said:Vilken slutlednings förmåga.Vicotnik said:och den kan du inte gå ut med förena bdg avslöjar sitt namn?Dr. Frankenstein said:Jaha måste mata er mer för att inte rösta ut mig, jag har information angående namn och yrke.
Det skulle vara dumt att outa info som kan hjälpa Lordena innan dom outat.
Men vafals..Dr. Frankenstein said:Jag skifftar just nu mellan xyas och BDG.Konrad Konvalj said:Visst det sätter det hela i ett annat sken. Men du har aggerat skumt.Dr. Frankenstein said:Tja då jag inte är en Lord och vi kan inte rösta ut en Lodis första rundan så får jag outa att jag är Kongisvind Svulstulf en f.d. riddare.
Du vill ha ut xyas?
Röstläget är inte bra för någon. Jag kan tänka mig att skifta.
Men jag tror mer på Xyas i dags läget så jag tänker flytta min röst från BDG till
Röst: Xyas
Du vill ha ut mig för mitt namn och mitt yrke duger inte. Tycker du att jag agerat skumt i övrigt? Skummare än BDG? Ändrar du din röst ändrar du utfallet.Dr. Frankenstein said:BDG är inte är så jag tror inte vi får något ur honom men om han är en ulv så borde vi plocka honom nu så kan vi ta xyas nästa runda men jag kan inte ta beslutet själv vad säger ni andra vi har 13 min.