Tyvärr poppar han nog upp med annat användarnamn om ett tag. Men det verkar ha givit (visst) resultat med att återkommande anmäla skurken pga kopior och bedrägeri/budtrissning. Bra jobb, forumet!"Kontot har avaktiverats av Tradera." Hah Haha Hahahahahahahahaha!!
Problemet är väl bara att det lär vara en temporär avstängning.
Och vad ska man göra nu när man vill ha en Magilte, Erebalör, eller liknande? Har inte sett någon annan sälja dem?"Kontot har avaktiverats av Tradera."
Han har ju sålt ett antal av dem, så du får nog chansen igen om någon av offren säljer vidare sina.Och vad ska man göra nu när man vill ha en Magilte, Erebalör, eller liknande? Har inte sett någon annan sälja dem?
Utsökta nyheter!"Kontot har avaktiverats av Tradera." Hah Haha Hahahahahahahahaha!!
Problemet är väl bara att det lär vara en temporär avstängning.
Osäker på hur det är med tradera, jag hoppas att det inte bara att starta nytt konto i sitt eget namn fast man redan har ett avstängt konto.Tyvärr poppar han nog upp med annat användarnamn om ett tag. Men det verkar ha givit (visst) resultat med att återkommande anmäla skurken pga kopior och bedrägeri/budtrissning. Bra jobb, forumet!
Det finns ett exemplar av Magilre som ser schysst ut samt ett par andra Ereb Altor-böcker från Äventyrsspel på Tradera i skrivande stund.Och vad ska man göra nu när man vill ha en Magilte, Erebalör, eller liknande? Har inte sett någon annan sälja dem?
Förlåt, jag skojade bara. Annonserna hade ju galna felskrivningar vilket gjorde det ännu mera skumt.Det finns ett exemplar av Magilre som ser schysst ut samt ett par andra Ereb Altor-böcker från Äventyrsspel på Tradera i skrivande stund.
Ah, jag är nog så van att folk stavar fel att jag blivit immun. Eller åtminstone nästan. Jag noterade faktiskt nyss att en säljare på Tradera fått Killinggänget att bli Knullgänget.Förlåt, jag skojade bara.
Snacka om oväntat att Tomas Härenstam är författaren och inte Anders Fager!Hans fru är nu i farten.
Spindelkungens Pyramid - Drakar & Demoner Äventyrsspel N-1
Utropspris: 79 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2024-11-24 20:09:03. Köp & sälj begagnade & oanvända Target Games på Tradera.www.tradera.com
Samma fejk som vi köpte. Syns på fläckarnas placering och på att bilderna är redigerade där de mer utmärkande felen var. Och där de inte har målat bort kanterna i Photoshop ser det misstänkt ut.
Edit: Är en liten chans att det faktiskt är den som de har kopierat till sina kopior. Så inte 100% säker på att det är en kopia. Men skulle inte chansa.
Edit 2: Tittat närmare. Det är inte samma som vi köpte, men det är ett utskivet omslag med delvis övermålad logga på både sidor.