@Myling, visst var det du som nyligen postade på Facebook om att det just nu är några (ett gift par?) som på Tradera säljer falska exemplar av både Tvillingbergen och Spindelkonungens pyramid? Bra att kunskapen om detta sprids. Ett jäkla ofog att sälja förfalskningar! Det är inte heller alldeles enkelt att identifiera förfalskningarna när man tittar på mobilfoton på Tradera.
Själv blir jag exempelvis inte klok på om det här är ett äkta eller ett förfalskat exemplar. Färgen ser äkta ut men eftersom säljaren också säljer Tvillingbergen blir jag osäker.
Köp och sälj Target games enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplats
www.tradera.com
Det här exemplaret av Tvillingbergen är jag mer tveksam till. Tycker att det ser ut som en häftad färgutskrift, men inte heller här är jag säker. Jag vet inte exakt hur originalet ser ut.
Köp och sälj Target games enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplats
www.tradera.com
Edit: Det är möjligt att det här är värt en egen tråd. Frågan kan ju dyka upp fler gånger.