jo. kommer snart.Hey! Det finns inte någon som har stenkoll på alla outningar och kan presentera en sammanfattning?
Jag måste dra på föreläsning nu, men jag har tänkt att göra en när jag kommer tillbaka. Om inte någon annan hinner före.Vimes said:Du som bryr dig om outningar: kan du göra en sammanställning av all information som outats?
Men i hans outning skriver han att han inte har någon som helst förmåga.Utan att säga vilken position jag har så kan jag meddela att flera har samma position.
med #712996Jag heter den briljanta spyan (Med andra ord: Barf the Brilliant) och är som jag tidigare nämt en Gobbo utan några förmågor som helst, jag är med andra ord en Rookie och jag är positionerad i fronten som Anfallare.
Jag tycker att det är ganska tydligt.Utan att säga vilken position jag har så kan jag meddela att flera har samma position.
Jo, punkt nr 2 ska strykas. Jag har ett exceldokument med lite info, bl.a. outningar, och jag skrev fel när Ubereil outade sig (skrev på sidan om Feuflux). Feuflux påpekade att jag hade fått fel redan vid mina första inlägg i den här tråden, men jag ändrade dem aldrig. Jag har dock ett annat dokument där allas outningar står, och det använde jag för att skriva outningslistan. Sedan blev jag så till mig att jag tänkte i mina gamla banor, och hade förstås ingen tanke på att dubbelkolla. Därför blev det som det blev. Men i princip så fort jag hade postat så mindes jag att det var nåt om att jag hade haft fel om Feuflux outning tidigare. och, well... ja, jag upptäckte det så fort att jag hann posta ett förlåt innan någon annnan hann påpeka det, trodde jag. men då var björn före samtidigt som jag skrev.Ditt senaste argument var ju förövrigt fel, vilket jag är säker på att du har sett.
Det där om "tänker riktigt noga" kommer bli omgångens skämt när det det visar sig att jag är bybo. Väntar spänt på vad Vimes ska säga när/om jag åker ut.Lukas said:... mina misstankar på Feuflux bygger mest på magkänsla och där känns det som om Feuflux inte bidragit med något spec. han känns flyende och som han tänker riktigt noga när han skriver varje inlägg. ...
Vimes said:Jag funderar över det här med att BDG och Feuflux skulle kunna vara varisar tillsammans, och jag får intrycket av att det är något som inte stämmer med BDGs reaktion på detta. Ska återkomma i frågan.
RealDream och Übereil tycker jag känns grönast på plan. Synd att en av er röstar på mig, men att jag bidrar för lite är omöjligt att säga emot.Vimes said:(Jag är sugen på att rösta på Purg, men håller min röst på Feuflux för tillfället. Det finns en annan grej med honom och BDG som jag måste kolla upp.)
Tack och nej jag är inte skurk i detta parti.Feuflux said:Sen beröm till Vicotnic. Jag orkar inte e mig in i någon stor analys av dina tidigare spel, men en känsla jag har är att du både i Mutant(bybo), Western(varulv) och här(varulv?) spelar med någon sorts "minsta ansträngning". Du gör inlägg/analyser när det behövs för att inte sticka ut som passiv och gör det så bra att det alltid finns bättre misstänkta för de flesta spelare. Grattis, jag kommer aldrig att lita på dig igen.