Lust att utveckla detta?Ond bråd död said:Det har med annat att göra.
Lust att utveckla detta?Ond bråd död said:Det har med annat att göra.
Min förmåga.Vicotnik said:Lust att utveckla detta?Ond bråd död said:Det har med annat att göra.
Jag vet inte om jag tycker att du behöver outa. Är det så att du inte kan gå närmare in på det utan en outning så ska jag inte pressa dig mer.Spider Jerusalem said:För att svara på det här måste jag outa, om det är ok med alla så förklarar jag gärna vad jag tror och varför.
Okej, då var det utrett. (Och Vico, det hade han ju faktiskt hintat om innan.) Intressant dock att han inte hade kategorin "Utrustning" som info i sitt pm (som i "Utrustning: Inget") utan att det var inbakat i hans fluff/förmåga.Ond bråd död said:Min förmåga.Vicotnik said:Lust att utveckla detta?Ond bråd död said:Det har med annat att göra.
Jag sæger spontant nej. Men håller med Vimes i att om du tror att det ær superduperbra før byn att du outar nu så kør på det.Spider Jerusalem said:För att svara på det här måste jag outa, om det är ok med alla så förklarar jag gärna vad jag tror och varför.
Aight.Ond bråd död said:Det står typ: "själv fick du inte med dig något."
Jag kan säga att jag har inget med utrustning i min roll.Vimes said:Vem var det förresten som var helt med på banan angående utrustning? Unfair?
Vimes said:Vem var det förresten som var helt med på banan angående utrustning? Unfair?
Yepp.Unfair said:Utrustning. Ok, så nu är den bomben släppt. Jag tror nog att jag hade föredragit ifall de pressade fick outa vad de ville och sedan behövde motivera sig, för det var tidigare inte säkert att ulvarna de viste om att det fanns utrustning.
Med din röst så har jag 5 röster på mig och med tanke på att jag ska gå från jobbet nu och inte vill sega ner spelet med min frånvaro så:Vimes said:Äh, vafan. Det är dags för Vico att outa något:
Röst: Vicotnik
Whut?Ond bråd död said:Stopp!
Jag tror det är dumt att outa utrustning.
...Ond bråd död said:Än en gång kan jag ha tolkat min förmåga fel. Jag är inte helt säker men det kan vara så att utrustningen avslöjar förmåga. Så vi bör hålla tyst om vad vi har.