Jo det är ju inte otroligt att bybor tror på häxor, demoner och djävlar. Det låter bärför inte otroligt att dom har fått olika information om samma fraktion.Vimes said:Läs mina inlägg. Varför skulle vi ha en DTF? Vi har en massa bybor som tror på saker, olika saker. Och vi VET INTE vilka av dessa saker som finns och alltså är varulvsfraktionen.Basenanji said:Åh, jag tror att det helt har gått över huvudet på mig att vi har DTF med. Men jag har å andra sidan aldrig förstått charmen med att göra varulvsspelet svårare genom att ha med YTTERLIGARE en fraktion. Men det är jag.
Nåja, det kan ju förklara Spider (och ffa Vic's spel) lite mer.
Hey! Snacka inte skit om min bortgångna fru. Hon var ingen häxa, prästjävel.Basenanji said:Min info pekar mot att potatisbondens fru hade ihop det med djävulen. Är "potatisbonden" Ragnar?
Det står uttryckligen i min roll att folk inte tror på vad jag ser, men jag kan säga det att det inte står någonstans att jag tror att jag har sett detta folk som jag nämnde innan, det står att jag såg dom.Vimes said:Läs mina inlägg. Varför skulle vi ha en DTF? Vi har en massa bybor som tror på saker, olika saker. Och vi VET INTE vilka av dessa saker som finns och alltså är varulvsfraktionen.Basenanji said:Åh, jag tror att det helt har gått över huvudet på mig att vi har DTF med. Men jag har å andra sidan aldrig förstått charmen med att göra varulvsspelet svårare genom att ha med YTTERLIGARE en fraktion. Men det är jag.
Nu outas det som fan...Vimes said:Hey! Snacka inte skit om min bortgångna fru. Hon var ingen häxa, prästjävel.Basenanji said:Min info pekar mot att potatisbondens fru hade ihop det med djävulen. Är "potatisbonden" Ragnar?
Ja. Det jag fått veta är att Ragnars fru dog under mystiska omständigheter. Har du fått veta att hon fortfarande är i livet? I så fall är hon typ häxa som återvänt efter att ha flugit bort med djävulen (förmodat död).Basenanji said:Min info pekar mot att potatisbondens fru hade ihop det med djävulen. Är "potatisbonden" Ragnar?Pilze said:- För det första verkar det inte finnas särskilt mycket info om byns förehavanden som delas. Ingen har sagt någonting utom jag om Ragnars hustru, och det var det tydligen bara jag som kände till (det var i alla fall ingen som grönade mig för att jag kände till det).
Om du är en bybo så är du värd att behålla. Visst, ulvarna kanske tar dig, men om du stannar kvar så riskerar du att li misstänkt iställetBasenanji said:Tja, eftersom rätt många har klagat på mina brödsmulor.
Dessutom: nu vill jag verkligen se vad Unfair svarar.
Dessutom #2: spelet verkar vara så mångbottnat att det blir lättare om åtminstone någon outar något. Jag tror helt enkelt att byn vinner på det där.
Dessutom #3: min roll har en förmåga som jag inte värderar som den allra viktigaste. Därför gör det inget för byn om jag blir plockad av varulvarna.
Fail.Basenanji said:Tja, eftersom rätt många har klagat på mina brödsmulor.
Dessutom: nu vill jag verkligen se vad Unfair svarar.
Dessutom #2: spelet verkar vara så mångbottnat att det blir lättare om åtminstone någon outar något. Jag tror helt enkelt att byn vinner på det där.
Dessutom #3: min roll har en förmåga som jag inte värderar som den allra viktigaste. Därför gör det inget för byn om jag blir plockad av varulvarna.
Jepp. Det hade varit orimligt att sitta och hålla på det här längre.Spider Jerusalem said:Nu outas det som fan...Vimes said:Hey! Snacka inte skit om min bortgångna fru. Hon var ingen häxa, prästjävel.Basenanji said:Min info pekar mot att potatisbondens fru hade ihop det med djävulen. Är "potatisbonden" Ragnar?
Ja, det räcker med outningar nu. Gillar inte när det outas utan tryck...Spider Jerusalem said:Nu outas det som fan...Vimes said:Hey! Snacka inte skit om min bortgångna fru. Hon var ingen häxa, prästjävel.Basenanji said:Min info pekar mot att potatisbondens fru hade ihop det med djävulen. Är "potatisbonden" Ragnar?
Är du ragnar? Jag trodde det var han som var död.Vimes said:Hey! Snacka inte skit om min bortgångna fru. Hon var ingen häxa, prästjävel.Basenanji said:Min info pekar mot att potatisbondens fru hade ihop det med djävulen. Är "potatisbonden" Ragnar?
Ragnar och hans fru omnæmns i min roll också.Pilzeman said:Ingen har sagt någonting utom jag om Ragnars hustru, och det var det tydligen bara jag som kände till (det var i alla fall ingen som grönade mig för att jag kände till det).
Pilzeman said:- Ladan vi är i ägs av Ragnars familj
- Ragnars fru dog förra julen, och något var skumt med det
Sluta snacka goja, Paxen. Du har ingen koll på tråden ändå. Det hade varit ormiligt att fortsätta hålla tyst och bara smula.!Paxen said:Ja, det räcker med outningar nu. Gillar inte när det outas utan tryck...
Jag vete fan om det hade det. Har du någon koppling till någon annan? Isf så hade det varit värt att hålla på det.Vimes said:Jepp. Det hade varit orimligt att sitta och hålla på det här längre.Spider Jerusalem said:Nu outas det som fan...Vimes said:Hey! Snacka inte skit om min bortgångna fru. Hon var ingen häxa, prästjävel.Basenanji said:Min info pekar mot att potatisbondens fru hade ihop det med djävulen. Är "potatisbonden" Ragnar?
Jag är alltså Ragnar, min fru dog mystiskt, det ryktades om att hon var häxa, men jag tror inte på det.
Det är vad jag tycker. Jag tror inte nödvändigtvis att du är ulv, men jag gillar inte att det outas snabbt och utan tryck.Vimes said:Sluta snacka goja, Paxen. Du har ingen koll på tråden ändå. Det hade varit ormiligt att fortsätta hålla tyst och bara smula.!Paxen said:Ja, det räcker med outningar nu. Gillar inte när det outas utan tryck...
Jag har inget med DTF att göra. Jag är här för att jaga ner ulvarna. DTF är ulvarnas jobb att oroa sig för.Basenanji said:Åh, jag tror att det helt har gått över huvudet på mig att vi har DTF med. Men jag har å andra sidan aldrig förstått charmen med att göra varulvsspelet svårare genom att ha med YTTERLIGARE en fraktion. Men det är jag.
Visst Paxen. Det är dumt att outa utan press, jada jada. Det är från sidan 4 i "Stora varulvsspelsboken". Men om du läser tråden och sätter dig in i diskussionen var det här nog nödvändigt för att vi ska komma vidare.!Paxen said:Det är vad jag tycker. Jag tror inte nödvändigtvis att du är ulv, men jag gillar inte att det outas snabbt och utan tryck.