Vimes
Sillkung
Exakt så var det. Mycket roligt!Jag tror att Basse råkade använde två RP för att sänka vinden den rundan och utan att veta om det räddade Hellzon och Korpa?
Exakt så var det. Mycket roligt!Jag tror att Basse råkade använde två RP för att sänka vinden den rundan och utan att veta om det räddade Hellzon och Korpa?
För att det ligger i Varulvarnas natur, förlåt.Varför blev jag nattmördad?
Jag bidrog inte med något farligt, jag hade en värdelösförmåga och jag var en god kandidat för framtida utröstning?
Det fetmarkerade är en lögn, btw.Tack för spel allesammans! Och så sjukt korvtårtigt, det var ohyggligt svårt när man inte hade färg på de utröstade. Och Basse, det spel där jag väl tänker att jag skall läsa dig med de grönaste av ögon trots att vi spelar så olika, då är du såklart ulv! Mitt hjärta är krossat och min tillit förbrukad
Både Basse och Sidd hade ju gått ner långt i skutan och gömt sig, så jag fick ta vad jag kunde komma åt. Vi var tvungna att optimera morden med utröstningarna och på grund av positioner och förflyttning hade vi inte hur många alternativ som helst.Varför blev jag nattmördad?
Jag bidrog inte med något farligt, jag hade en värdelösförmåga och jag var en god kandidat för framtida utröstning?
Ja, det är en (väl?) stark ulv-buff. Jag trodde dock att byn skulle utgå från att det kunde vara tok med siandet med tanke på korvtårteriet, så jag hade inte räknat med att michael skulle bli så grönad som han blev. Men kanske var det begripligt: med få fasta punkter att hålla i var det kanske lätt för byn att ta den här biten info och bestämma sig för att i varje fall den var sann.@michaels parfym var riktigt bra, alltså. Att sia falskt är ett otroligt handikapp för byn.
...ta det efter styrelsemötet...Nu är jag helt slut, men lovar att skriva tack och tankar i morgon! Kände mig rätt hemsk på slutet som bara ljög och ljög. Tyckte också att jag började tro på mig själv när jag inspg att Lukas kunde ha hittat på sin förmåga och att Lukas, Korpa och Xyas var ett coolt banditgäng!
Det är fan jobbigt på riktigt att hålla på att ljuga dygnet runt i en vecka. Inte mycket bättre att umgås med folk som ljuger lika länge. Det behövs debriefing efteråt.Kände mig rätt hemsk på slutet som bara ljög och ljög.
Det går att spela på båda sätten i Among Us. Ett riktigt bra spel btwDet är fan jobbigt på riktigt att hålla på att ljuga dygnet runt i en vecka. Inte mycket bättre att umgås med folk som ljuger lika länge. Det behövs debriefing efteråt.
Med det gnället ur vägen, skitkul parti. Bra spelat alla, men Basse, Michael och Sidd framförallt, förstås. Jag var lite tveksam till det här nya metat där vi inte fick veta roll när folk åkte överbord, men tror det var BDG som sa att det är standard offsite. Det gjorde ju utkiken till en kul mekanik som vi upptäckte för sent.
(Fast Among Us måste ju vara en stor del av offsite-metat, och där får man veta fraktion, väl?)
Ja alltså, offsite-metat har jag ingen koll på, tror faktiskt att det är standard att man får reda på fraktion där, var så när jag spelade ett tag på irc iaf, men offline-maffia så som den spelas på konvent i Sverige till exempel så får man aldrig reda på det, och det är ju en ganska stor fördel för byn om man får reda på det. Men jag gillar det när man inte får det tror jag.Det är fan jobbigt på riktigt att hålla på att ljuga dygnet runt i en vecka. Inte mycket bättre att umgås med folk som ljuger lika länge. Det behövs debriefing efteråt.
Med det gnället ur vägen, skitkul parti. Bra spelat alla, men Basse, Michael och Sidd framförallt, förstås. Jag var lite tveksam till det här nya metat där vi inte fick veta roll när folk åkte överbord, men tror det var BDG som sa att det är standard offsite. Det gjorde ju utkiken till en kul mekanik som vi upptäckte för sent.
(Fast Among Us måste ju vara en stor del av offsite-metat, och där får man veta fraktion, väl?)