Vad är toa-gate? Varför är det rödande att Martin vill in på toan?martin3 - toa gate
Ah! Jag trodde rundan var längre än så.Påminnelse också, rundan tar slut om 3 timmar...
är det någon som har en röstsammanställning?
Lite det jag var inne på om Basses ”stadiga” marcherande ditåt med uräkter om att kolla vad just Genesis håller på med. Kändes krystat.Ah! Jag trodde rundan var längre än så.
En grej jag tycker är lite skum är att flera personer verkar väldigt på att gå till cockpiten. Får lite intrycket av att de försöker lägger upp en ursäkt för att gå dit av andra skäl. Säkert olika också iom att speluppläget säkert har flera olika agendor.
Det är Hellzon och Martin3 som är tågen just nu. Du får gärna ta ställning här om du har möjlighet innan 20:00.Nå, i mittgången lär där väl vara en ulv eller två. Så bara baserat på att jag är rädd för honom som ulv (är helt öppen för att ändra den, men har inte ens koll på röstläget just nu):
Röst: @Basenanji
Jag ser väl inget stark rödande på någon av dem, så jag kör på mitt egna cockpit-spår. RasmusL har ju en del röster.Det är Hellzon och Martin3 som är tågen just nu. Du får gärna ta ställning här om du har möjlighet innan 20:00.
Jamendåså!Kommer det ett sent Rasmus-tåg kan jag vara beredd att hoppa på det, men mellan Martin och Hellzon tar jag hellre ut Martin.
Tre tydliga tåg nu. Det är inte dåligt heller.Två tydliga tåg, det är rätt mumma inför R2 ändå, även om jag skulle önska att ni valde rätt och röstade ut Martin3 eller RasmusL.
Som sagt, jag tror inte på detta. Om Empi har andra matematiska förmågor än addition så skulle det stå tydligt i hans PM. I så fall, varför skulle han fråga det rakt ut? Jag tycker inte alls att detta är rödande. Troligare att han bara läste sitt PM slarvigt.Empiricus - Multiplikationsgate
När jag tydligt proklamerat att jag tycker det är skumt att gå till någon ensam person som ensam, med tanke på det ni säger om att ulven behöver stå bredvid någon, så kändes martin3 drag att direkt trycka sig in till mig väldigt underligt och rödande.Vad är toa-gate? Varför är det rödande att Martin vill in på toan?
Hm, det är en poäng. Uppenbarligen är jag inte konsekvent heller som grönar mig själv och Sidd för att vi schabblade bort att det stod passagerare/flygvärdinna/pilot i Vimes låtsas-bybo-PM.Som sagt, jag tror inte på detta. Om Empi har andra matematiska förmågor än addition så skulle det stå tydligt i hans PM. I så fall, varför skulle han fråga det rakt ut? Jag tycker inte alls att detta är rödande. Troligare att han bara läste sitt PM slarvigt.