@Sidd
Vad tyckte du var fel bland deltagarna i ditt första inlägg?
I övrigt ser jag att du legat mycket på Basse med frågor och anklagelser - Jag undrade iom att ni ulvat ihop om du känner igen något från det jämfört med hur ni lade upp ert ulveri då?
Föremål och sätta ihop till förmåga: Jag vet att det finns föremål som har en högre siffra än fyra. Därför tror jag att Vimes svarade mig vagt avsiktligt för att DTF/Ulvar kanske har andra och högre kombinerade målsiffror att nå för att låsa upp förmågor.
Min röst ligger ju på Hellzon nu och är en tidig röst. Det sticker ju lite i ögonen på mitt ego gällande mattegrejen, men det kan jag leva med.
Jämfört med de andra i mitten då?
Basse spelar typ som Basse brukar kunna spela, oavsett ulv eller bybo. Jag kan se bybasse snabbspela utan att läsa ordentligt och ulvbasse fejka det för att verka byboig - Jag läser hursomhelst ofta Basse som ulv oavsett färg så jag justerar mentalt upp hans poäng lite på grönsidan för att parera för mitt bias.
Sidd tycker jag känns byboig i sitt spel. Det finns inget hårt att analysera ännu ju men löst i hur hans inlägg läses i mina ögon så får jag bybovibbar.
RasmusL kan vara ett bra alternativ och det finns mer där än jag har på Hellzon iaf. Rasmus inlägg
#30 låter väl inläst på reglerna men i inlägg
#47 har Rasmus missat att man bara får rösta fritt om man är ensam. Annars tycker jag det varit skralt med produktion från RasmusL kontra tidigare spel. Det är värt ett röstbyte.
Röst: @RasmusL