Hur kan du säga så där? Vad vet du om xyas som du döljer för oss andra? Har ni pratat ihop er om det här i smyg och du ska låtsas hänga en varulvskompis för att bli grön själv?Vimes said:Jag är sjukt taggad! Nu jävlar ska det grillas varulv!
*smyger i bakgrunden, nöjd av att ha lurat alla*Sapient said:Hur kan du säga så där? Vad vet du om xyas som du döljer för oss andra? Har ni pratat ihop er om det här i smyg och du ska låtsas hänga en varulvskompis för att bli grön själv?Vimes said:Jag är sjukt taggad! Nu jävlar ska det grillas varulv!
Dessutom använder du ett konstigt språk i inlägget: "sjukt", "taggad", "grilla". Alla dessa ord ser i mina ögon ut som hemliga koder till dina varulvspolare.
Röst: Vimes. Och xyas. Och Konrad "Vimes högra hand" Konvalj. Och Lu-kaazh (det är ALLTID Lukas!). Och Recca, som är MISSTÄNKT tyst om hela Vimes-affären!
Om det hade varit jag så hade hade det varit så uppenbart att du inte behövde rösta på fler än bara mig.Sapient said:Röst: Och Lu-kaazh (det är ALLTID Lukas!).
"When in doubt, vote Xyas", eller hur var det nu VimesVimes said:Jag är sjukt taggad! Nu jävlar ska det grillas varulv!
röst: xyasxyas said:"When in doubt, vote Xyas", eller hur var det nu VimesVimes said:Jag är sjukt taggad! Nu jävlar ska det grillas varulv!
(om jag någonsin kandiderar till något ska det lätt vara min främsta PR-fras)
Konrad Konvalj said:röst: xyasxyas said:"When in doubt, vote Xyas", eller hur var det nu VimesVimes said:Jag är sjukt taggad! Nu jävlar ska det grillas varulv!
(om jag någonsin kandiderar till något ska det lätt vara min främsta PR-fras)
Röst: K.K
Uppenbarligen använder han utpressning som en sista utväg. En klar ulv som borde flås.
Alla som inte röstar på xyas är sumprunkare!!
Och jag kan förvarna att jag kommer att hålla mig undan Sapient. Han skrämmer mig.Brynolf said:Kan förvarna om att jag kommer vara fedt bakis på söndag, men jag dyker opp när jag är kry.
Du har ingenting. Att oroadig. För. Så. Sätt digned. Här. Vila lite. Läggupp fötterna. En stund. Slutavara orolig. Det här kommer. Knapptatt kännas. Ett litetstick bara. Så.Konrad Konvalj said:Och jag kan förvarna att jag kommer att hålla mig undan Sapient. Han skrämmer mig.
yeha right..Andersson said:Ja, yes, oui, hai! Räkna med mig.