Låt oss säga att Konrad är varulv. Varför ljög han då om att han tillhörde Bauhaus? Antingen betyder det att dom som är kättarna tillhör inte någon egentlig korp. eller så betyder det att Konrad tyckte att det var dags att frigöra sig från Bauhaus, då han tyckte att Krank kom för nära sanningen.Brynolf said:Jag tror Konrad är antingen kättare eller brödraskapare. Vad ser du för andra möjligheter och anledningar till dem?Alltså, jag är inte helt säker på att Konrad är varulv, men samtidigt undrar jag om han verkligen är brödraskapare. Så jag tycker nog som du.
MEN vi har mindre än en timme kvar. En timme där vi kan försöka pressa någon annan, som inte är offline. Borde vi inte ta oss till det?
Om Konrad verkligen är brödraskapare så kommer vi att förlora 2 brödraskapare, Lukas och Konrad. Vill vi riskera det?
Vi har ju en del personer som inte har gett oss någon info mer än Korp. Nässe och Korpa tänker jag på. varför är dom så tysta (förutom att dom har ett liv utanför wrnu ). Tyvärr har dom ju sagt att dom ska hålla sig undan nu under kvällen, så vi kan ju inte få mer info från dom, utan det enda skulle vara att rösta ut någon av dem.