Det är dags att släppa lite på trycket från mig, alternativt sänka mig till botten. Jag vet själv inte om jag är en galning eller ett geni?
Jag tar det från början:
Det var dags för outning, och jag var rädd att min riktiga identitet som Brödraskapare skulle göra mig till någon form av måltavla för varulvarna.
Jag kikade snabbt in vilka som outat sin korp. och hakade på Vicotnik i hopp om att ingen annan skulle vara Bauhausare. Strax efter mig slänger Lukas fram sin tillhörighet, och det visar sig att han är Brödraskapare, och efter det slänger Korpa fram sin tillhörighet = Bauhausare.
Därav av är vi tre Bauhausare på papperet.
Att jag sedan deltar aktivt, och svär att jag inte är en kättare står jag ju fortfarande för, och jag kommer fortfarande slippa betala 500 pix till välgörenhet. Vicotniks deal handlade trots allt om att man inte skulle vara en kättare.
Jag vill ju rädda mig själv så klart, och därför postar jag den här informationen.
Min rädsla för att visa mig som Brödraskapare satte mig i en ohållbar situation. Det har ju rört till en hel del i grytan, och en erfaren spelare kan säkerligen ta hjälp av min information, och sedan fatta ett mer vettigt beslut än att lägga sin röst på mig.
Nu i eftarhand känns det ju inte så smart att gå ut med en annan tillhörighet. Lukas har klarat sig galant trots att han gick ut med att han är en Brödraskapare.
Vart leder det här då? Är jag ett geni eller har jag handlat i dårskåp..