Inte alls. Det blir jag som ryker; om Paxen är snäll kan likförbaskat sin "en i mishima är dum"- kraft stämma, och då räknar jag med att folk tänker på dig som grön. Det vore fantastiskt korkat av dig - som sagt - att gå ut med att någon i din egen lilla grupp om tre pers är skummis, om du själv var skummis.xyas said:Jag inser att jag tar en personlig risk med att gå såhär hårt på Paxen, och om det visar sig att jag mot förmodan har fel så kommer jag troligen ryka i tredje rundan.
Eller så har du ballar av stål.
Folk får gärna peka och skratta åt mig om jag har fel - argumentera gärna emot mig - men jag har svårt att se dig, xyas, som annat än rätt grön i det här läget.
Om Paxen är oskyldig vet jag däremot inte riktigt vad jag ska tro. Eller ja, det finns tre alternativ:
1. Ballar av stål.
2. Din passiva förmåga visar fel.
3. Någon är hemlig mishiman. Men varför i helvete skulle nån vara det?
Nu när jag tänker efter har jag en gissning på varför en eventuell fjärde mishiman ljugit om sin tillhörighet. Men det är rätt långsökt: Det är en kättare, som pusslade ihop att jag var Mishiman och att jag hade en kraft som rörde korporationstillhörighet. Vederbörande valde att ljuga om korporationstillhörighet för att det fanns en chans att min förmåga handlade om hur många kättare det fanns i Mishima.
Rätt långsökt, som sagt.