Cahootness Report
Anledningen till att jag ville vänta med det här var för att hinna hitta granskning av mig och Andersson också, och köra kolla igenom alternativa modeller lite mer. But shit just got real: Även om Risin kan ha rätt i sin analys av Snow så måste jag föra fram varför Gurgeh, Embergem, wilmer, Dice och Feliath är så bra röster innan bandvagnsäsongen sätter igång på riktigt.
Som sagt så är Björn den Gode och Rising bortplockade. Jag tror att det är bara mina misstänkta som misstänker dem, de har allmänt så gott rykte att jag låter dem vara det. Mig och Andersson kan fortfarande placeras in på modellen, och det var det här jag ville hinna granska i förväg, men det kanske är lika bra att någon annan granskar mig. krank, du som är så misstänkt mot Andersson utan att vara med på min lista kan väl kolla upp hans möjliga allianser?
Det är också därför de deltagare som har för få möjliga allierade för ett helt zorakierlag inte är med.
Ett litet schema:
https://www.rollspel.nu/oldsitefiles/files/203.png
(Heads up: Jag kommer behöva redigera inlägget för att lägga in den här bilden)
Rött streck innebär att det är osannolikt att personerna ingår i samma Zorakierlag.
Se om ni kan hitta fem (eller iallafall fyra) som skulle kunna hänga ihop. Jag förnekar absolut inte att det kan finnas, speciellt inte när jag tar in mig (Förhoppningsvis kan någon annan av er granska mig?), Andersson, Rising och Björn den Gode, men de här fem kommer vara de allra troligaste.
Hittar ni några bra grupper så testar vi deras giltighet i nästa steget i min deduktiva analys.
Och här är dem igen, med vilka de kan hänga ihop med:
Tog bort: krank - Embergem, krank - Feliath
-Dice-
Embergem, Feliath, Gurgeh, krank, Måns, Wilmer
-Embergem-
Dice, Feliath, Gurgeh, Wilmer
-Feliath-
Dice, Embergem, Gurgeh, Halvtand, Måns, Snow, wilmer
-Gurgeh-
Dice, Embergem, Feliath, Halvtand, Snow, wilmer
-Halvtand-
Gurgeh, Feliath, Måns, Snow