Re: Rösträkning 18:15
Tja,
Ärligt talat kan jag förstå om man röstar ut mig i och med att min info är anorlunda från alla övriga. Men det är en helt ärlig undring: eftersom min info är olik alla andras, vart finns då varulvarna. Och vilka medel har vi att hitta dem om det är det här vi går på? Men, nevermind, jag skulle nog själv argumentera för att det vettigaste vore att rösta ut någon vars info avviker så, även om jag tycker det känns helt larvigt frustrerande att jag själv ska bli utröstad på en sådan grej.
Utifrån var jag vet hitintills av spelet skulle jag nog säga att jag helst låter min röst ligga på Mukwa. Helt ärligt alltså, varför outar man inte miller så fort som möjligt, varför höll han på det så länge? Och dessutom, millers får man antingen välja att lita på eller inte, antingen, så plockar man dem eller låter dem vara. Och i mukwas fall tycker jag att det är väldigt konstigt att han inte kom ut snabbare som miller.
Men jag tycker det är rätt svårt. Det är många som varit helt anonyma också, och där döljer sig säkert ulvar. Dock vil jag hävda att det bästa är att rösta för information och i så fall måste jag välja Mukwa, som ju varit väldigt aktiv.