Recca said:Okay att min vapenoutning var vag men tanken var ju faktiskt lite att jag skulle väcka uppärksamhet och se vilka som reagerade. Mukwa reagerade jätte-extremt och det pingade för mig.
Och mig bara ignorerar du?
Recca said:Okay att min vapenoutning var vag men tanken var ju faktiskt lite att jag skulle väcka uppärksamhet och se vilka som reagerade. Mukwa reagerade jätte-extremt och det pingade för mig.
Vimes said:Vi drevar mot NN för drevandets och för infons skull, inte för misstanke.
Du skriver ju aldrig nåt typ. "Jag röstar på magkänsla..." ...xyas said:Recca said:Okay att min vapenoutning var vag men tanken var ju faktiskt lite att jag skulle väcka uppärksamhet och se vilka som reagerade. Mukwa reagerade jätte-extremt och det pingade för mig.
Och mig bara ignorerar du?
Brynolf said:Enligt mina anteckningar är de enda som inte lättat på någonting alls om sina vapen Konrad, Xyas, Korpa och jag.
Recca said:Du skriver ju aldrig nåt typ. "Jag röstar på magkänsla..." ...
På rak arm började SJSLs vapen på ett P och innehöll en siffra så jag greppar inte riktigt hur du får det till en Sig Sauer. Eller jo ja greppar ju hur du har tänkt, men SJSL var ju rätt tydlig med att det började på P och inte S.
Jag är mest intresserad av hur din information om varför du har ett snutvapen presenterades. Kan du ge en ledtråd utan att avslöja för mycket? Typ om det har med roll, vapen, färdighet eller något annat att göra. Bara något så att vi kan gå vidare.Mukwa said:Nu när jag gått ut med den här "infon" så är den också förlorad, men samtidigt tror jag som sagt att jag har hittat en ulv med hjälp av det också, och för att gröna mig själv så att vi kan jobba vidare på att dreva ut Lu-Kaazh så är det helt klart bäst för byn.
Varför går du ut med detta för? Det hade räckt med att gå ut med ditt vapen.Mukwa said:Jag har även en färdighet, men den tänker jag inte outa än.
Korpa said:Nackdelen med den planen är att vi riskerar att missa andra intressanta saker som kommer gå förlorade då två personer ryker inför nästa runda.
Kan du förklara hur din outning bevisar att Lu-Kaazh är en ulv?Tyr said:Nu när jag gått ut med den här "infon" så är den också förlorad, men samtidigt tror jag som sagt att jag har hittat en ulv med hjälp av det också, och för att gröna mig själv så att vi kan jobba vidare på att dreva ut Lu-Kaazh så är det helt klart bäst för byn.
Lätt hänt, men tack för att du korrigerade.Recca said:Blä. Ovan inlägg och citatet är till och från Mukwa, så att säga. Suck... Ursäkta mig Tyr.
Av de på listan så tycker jag nog att Konrad Konvalj borde vara näste man på tur, då han brukar vara en person som för rätt mycket väsen av sig och hittills så har han varit ovanligt osynlig.Brynolf said:Enligt mina anteckningar är de enda som inte lättat på någonting alls om sina vapen Konrad, Xyas, Korpa och jag.
Tyr said:Jag är mest intresserad av hur din information om varför du har ett snutvapen presenterades. Kan du ge en ledtråd utan att avslöja för mycket? Typ om det har med roll, vapen, färdighet eller något annat att göra. Bara något så att vi kan gå vidare.
Därför att min färdighet är högst delaktig i varför jag tror att jag kan hitta snutar med hjälp av vapnet. Fluffet berör främst förmågan, men vapnet är kopplat till förmågan. Ledsen, det blev tydligen inte så preciserat.Vic said:Varför går du ut med detta för? Det hade räckt med att gå ut med ditt vapen.