Hur fungerade min plan nu egentligen? Jo. Med mitt namn i åtanke: Fnatte Anka, drog jag dessa slutsatser:
Vi har väldigt kända karaktärer
Om en av knattarna finns med så finns garanterat de andra med
Om en av knattarna är bybo är ju garanterat de andra det
Mitt namn är så risky att outa att det kommer tokgröna mig (vilket det också gjorde)
Alla har efternamn
Min plan var att outa mig som någon annan (t ex Kalle Anka, eller Anki Anka). Att jag först gick ut med efternamn var en väldigt bra och planerad outning
då den inte röjde någon som helst info till ulvarna, däremot satte den käppar i hjulet för min plan. Nu kunde jag ju bara trovärdigt fejkouta karaktärer
med efternamnet Anka. Efter att ha gjort det var jag bombsäker på att den med det riktiga namnet skulle påpeka det för att få mig hängd. Då skulle jag kunna
antingen fejkouta ett av knattenamnen och göra om samma grej igen, eller outa mitt riktiga namn och vädja till de två andra knattarna att de skulle outa sina
namn för att rentvå mig. Att ha ljugit en gång hade skadat min nästa outning, men jag kände att mitt namn var så starkt (fortfarande en välkänd karaktär och
dessutom mer risky än nåt annat eftersom jag också var tvungen att "välja" rätt bland knattarna). På det här sättet, med hjälp av mina lagkamrater, hade jag alltså
kunnat gröna 1 med efternamnet Anka (kanske två, men till slut hade ni tröttnat på mig), 2 knattar och så till sist mig själv. Jag var dessutom beredd att bli hängd
och således gröna mina intentioner och permanent-gröna mig, vilket skulle ge de jag grönat ännu mer trovärdighet.
Siffran jag väldigt gärna inte ville skriva att jag kunde gröna var 3. Vad finns det tre av liksom? Det hade blivit för uppenbart vad jag egentligen hade för namn.
Därför ville jag inte gärna skriva att jag med största sannolikhet kunde gröna just antalet 3 (med mig inräknat).
Vad har detta gett mig nu då? Jo, att aktivitet är satans viktigt. De, vars namn jag outade, var ju tvungna att reagera. Kl 11.40 den 24:e nov när jag egentligen skriver
det här är det fortfarande folk som inte har reagerat på min outning.
Tillägg kl 15.20: Trasapa outar sig som Tjatte. Det är väldigt trovärdigt, eftersom det bara finns en av knattarna att outa i det här läget.