Varför då?Vimes said:Om Paxen inte är ulv tillsammans med Xyas borde han flytta sin röst till honom istället.
Han är mer skum än Xyas, och jag tror att Xyas har mer att berätta än vad han har gjort än så länge..Vimes said:I helvete du tänker ligga kvar på Möller, Paxen! Vilka är dina argument för det?
Vilket betyder att om Xyas är varulv så jag härnäst? Hah, det gör det nästan värt att rösta ut Xyas bara för att se folks reaktioner..Vimes said:Se tidigare inlägg. Du borde rimligtvis inte vara varulv tillsammans med Möller i varje fall. Och det lämnar, imo, xyas. Är du varulv är du sannolikt det med xyas. Därför vore det sjukt kul om du blev tvungen att rösta ut honom.
Mja. Men om xyas åker ut och visar sig vara ulv kommer du i varje fall vara min huvudmisstänkte, så länge du inte röstar på honom. Är Möller bybo och åker ut blir du också misstänkt.!Paxen said:Vilket betyder att om Xyas är varulv så jag härnäst? Hah, det gör det nästan värt att rösta ut Xyas bara för att se folks reaktioner..
Magkänsla mycket. Visst du har en eller två sliriga kommentarer, men inte mer än någon annan. Jag försöker att inte ge efter för paranoian och läsa saker och ting med öppet sinne. Och då verkar du visserligen lite småförvirrad, men varken nervös eller lögnaktig.!Paxen said:Xyas, jag vet vad jag är, men hur kan du vara så säker på att jag är bybo? Du säger att inget hos mig pingar som varulv, men som Vimes säger så slirar jag. Jag är också inaktiv. Och jag gör konstiga uttalanden. Så, vad finns det som rentvår mig?
Fuck yeah, Kattskon! Nu rockar vi!Stövelkatten said:Så, kom igen nu, xyas.
Röst: Xyas
Rösten ligger på honom tills han berättat mer? Kom igen, det där skulle du kört för 24 timmar sen. Få se på en riktig röst nu! Är det xyas eller Möller? XYAS - ELLER - MÖLLER ?!Paxen said:Han är mer skum än Xyas, och jag tror att Xyas har mer att berätta än vad han har gjort än så länge..Vimes said:I helvete du tänker ligga kvar på Möller, Paxen! Vilka är dina argument för det?
Vi kan göra såhär: Xyas, come clean med vad du har.. Tills du har gjort det, så lägger jag min röst på dig Min röst: Xyas
Det är något du inte berättar, men hell, det kanske är att du är varulv, iofs..
Ja det är jag.Trasapa said:Xyas: Du är helt inställd på att inte lämna någon som helst detalj av din info? Även om du står på kanten till utröstning?
Testaxyas said:Sen är jag rätt säker på att vid det här laget är förväntningarna på min info/förm så skyhöga att vad jag än skulle ha kunnat outa inte hade räckt för att tillfredsställa er fantasi.
Hehu, ut med det nu.xyas said:Sen är jag rätt säker på att vid det här laget är förväntningarna på min info/förm så skyhöga att vad jag än skulle ha kunnat outa inte hade räckt för att tillfredsställa er fantasi.
Stövelkatten said:Testa
Nej.Vimes said:Hehu, ut med det nu.
Finns det något annat du kan ge oss utifrån din information? Är det någon som du misstänker eller grönar på grund av det du vet?xyas said:Som jag skrev till Vimes när han frågade tidigare; om jag outar min info/förm ökar det varulvarnas möjligheter att ljuga om sina roller rejält. Jag kan då såklart inte outa först efter att jag gjort den bedömningen bara för att ni är nyfikna. Det enda sättet det är skadligt på är om jag outar det.