G
Guest
Guest
Re: En titt på !Paxen
De mest fishy i min bok är dock just nu Möller och !Paxen. Kanske Möller lite mer, men det är bara magkänsla. Grundar detta i hans väldigt defensiva sätt på sistone. Det känns lite som att han någonstans ser sin gamla bekanta cell på Sing-Songfängelset...
Snäppet under dessa två kommer xyas. Hans utspel med förmåga/information och det som följde efter detta kändes riktigt, ja, konstigt. Ulvametern plingade till där.
Men jag utvecklar när jag kommit hem.
Sitter på jobbet just nu. Jag har ett A4 med lite anteckningar jag ska formulera i ett inlägg, men det får bli när jag kommit hem.Mukwa said:Jag skulle vara glad om alla tog sig tid till att posta varsitt inlägg med de mest skumma och anledningar till det. Om nån dör i nattfasen kommer vi åtminstone ha lite att gå på (sen får vi förstås diskutera om ulvarna tog ut X pga att förleda oss andra att tro att X misstankar stämde)
Stövelkatten har varit väldigt inaktiv den här rundan. Kom igen nu! Jag såg att du var inne i vrållådan och härjade. Det skulle inte skada om Trasapa skrev lite mer innan rundan avslutas heller. Och så !Paxen då som börjar få upp lite tempo igen.
De mest fishy i min bok är dock just nu Möller och !Paxen. Kanske Möller lite mer, men det är bara magkänsla. Grundar detta i hans väldigt defensiva sätt på sistone. Det känns lite som att han någonstans ser sin gamla bekanta cell på Sing-Songfängelset...
Snäppet under dessa två kommer xyas. Hans utspel med förmåga/information och det som följde efter detta kändes riktigt, ja, konstigt. Ulvametern plingade till där.
Men jag utvecklar när jag kommit hem.