Re: Röstningar och annat smått
Om Möller röstas ut vill jag att siaren siar Andersson eller Brynolf. Oavsett om Möller är ulv eller inte säger det en hel del om !Paxen så honom tycker jag inte att vi behöver sia. Andersson, Brynolf och Vimes hade mina picks varit så här i efterhand och om siaren har gjort samma sak är jag superglad.
Ja, sure... om inte annat måste siaren (om vi ens har någon) skriva vilka han grönat/rödat senast (tidigt) nästa runda. Om vi hänger en bybo den här rundan så kommer vi vara tvungna att blint lita på siaren nästa runda. Fan... är det inte bättre att siaren gör det den här rundan? Varför har vi inte haft den här diskussionen tidigare?!För övrigt, med tanke på det sega speltempot föreslår jag massoutning nästa runda. Oavsett om vi kniper en ulv i den här eller inte. Det är max tre rundor kvar, och vi har gått lite i stå, så det är dags anser jag.
Om Möller röstas ut vill jag att siaren siar Andersson eller Brynolf. Oavsett om Möller är ulv eller inte säger det en hel del om !Paxen så honom tycker jag inte att vi behöver sia. Andersson, Brynolf och Vimes hade mina picks varit så här i efterhand och om siaren har gjort samma sak är jag superglad.