Konrad Konvalj
Myrmidon
Re: [Varulvsspel]När ulven kom till byn - Runda 1
Efterhandskonstruktionen är däremot inte av klass och den är rödande vilket jag själv också konstaterat.
Förklaringen han kört är väl varken till eller från. Det är ju inte "Whooha! Fan va najs, nu kan jag äntligen sätta en liten grön stämpel på Emis som i förra spelet!"
Förklaringen är mest ledsen hund som tappat bort sitt hundben i trädgården, och än har han inte hittat den för han tycks vara borta och leta änu.
Nä det är inte fett grönande att köra den teorin. Varför skulle det vara det?Recca said:Fast va. Det är ju fett grönande att Empis kör den teorin. "Efterkonstruktionen" var ju det som rödade Empis men sedan har han ju förklarat sig.Konrad Konvalj said:Ungefär här stiger du in i spel och överser allt annat som hänt under rundan som i mina ögon är bra mycket mer intressant än den här teorin. Du är ju väldigt snabb på att trycka på att Empis just i det här inlägget ser grön ut och även är ulv på samma gång. Det är snudd på du som tillskriver honom en sån där "vanilla outning" som alla tycks se på ett helt annat vis än jag själv. Eller snudd på. Det är ju du som lyfter det som en "vanilla outning" och sedan kommer Mukwa och gör sin grej. Alltså, "facepalm-->haha, jag outade visst att jag var vanilla precis. Fan så dum jag är"Björn den gode said:QFST (= Quoted For Scum Tell)Empiricus said:En sak slog mig också (yes, jag och skumma teorier, bear with me):Tänk om Vicotnik inte skickat ut några av de speciella rollerna ännu, utan håller på dem. Hur skulle spelet då påverkas, om det dimper ner PM som säger "Du är Ulv" eller "Du är Väktare/Siare" först när alla har kommit igång.
Eller nej förresten, det här kan också betyda att du är grön, men det är det absolut mest intressanta som skrivits idag så det förtjänar att citeras. Innan någon som känner dig bättre protesterar så är du dock numera med på min ulvigare än snittet lista.
Summan av det hela är ju att det skulle vara väldigt intressant att fimpa Empis för att se vart det leder. Bra mycket mer matnyttigt än att fimpa Nässe i mina ögon.
Empis är inte ett alternativ till hängning den här rundan.
Efterhandskonstruktionen är däremot inte av klass och den är rödande vilket jag själv också konstaterat.
Förklaringen han kört är väl varken till eller från. Det är ju inte "Whooha! Fan va najs, nu kan jag äntligen sätta en liten grön stämpel på Emis som i förra spelet!"
Förklaringen är mest ledsen hund som tappat bort sitt hundben i trädgården, och än har han inte hittat den för han tycks vara borta och leta änu.