Nekromanti [Varulvsspel]När ulven kom till byn - Runda 2

Basenanji

Postd20modernist
Vimes said:
Tvärt om tycker jag att erfarnhet visar att ulvar helst inte blandar sig i utröstningen alls om de inte måste.
Jag vill inte försvara Vimes här, men det här resonemanget håller jag med om. Som ulv är man skitskraj för att sticka ut. Att ligga kvar på någon enstakla person emd mellanmjökiga argument känns ur ulvperspektivet som en helt ok grej.

Konrad Konvalj

Myrmidon
Vimes said:
Röstade du på Empi? Jag trodde du röstade på Basse (=Bosse), men det kanske var Recca? Nå, isf kommersaken i annat sken. Kag tycker fortfarande att du agerade skumt som inte riktigt ansträngde dig för en ordentlig utröstning på slutet (vilket även BDG påpekade) men det är ju klart vettigare av dig att rösta på Emp. Jag ska kollain lite hur du agerade på slutet där, för mitt intryck är att su inteallsfokuserad mot deadline utan lajjade runt.

Nå, jag kan plocka fram de inlägg jag menar är relevanta för minröst på Larsson. Nu ska jag dock ät lunch och sedan fortsätta jobba. Får tag i det härikväll.

Fuck ipad
Kolla runt du så kommer du få se hur det ligger till. Att jag röstar på Empis står ju rätt klart. Mina misstankar mot Empis finns också nedkluddade. Att BDG sedan skiter fullkomligt i att läsa mina inlägg och anklagar mig för dåligt spelande istället för att läsa mina inlägg där jag röstar på Empis och ifrågasätter utröstandet av Larsson är ju en helt annan sak.

Jag gjorde det jag kunde.

1. Ville veta varför Larsson skulle hängas?
2. Försökte få Basse att inte följa på BDG som en liten hund när han själv hade Empis på kornet.
3. Röstade på Empis

Drog mig undan för rollspelande (vilket är jävligt synd nu, men jag hade så fantastiskt trevligt och liret var magnifikt).

Jag gick och pruppade ur mig lite avföring vid 21.30 eller liknande och försökte få dig att dra igång ett nytt drev, men det gillade du ju inte. Hade jag haft tid hade jag givet ansträngt mig mer, men läs tråden du så får du ju se att jag försökte så långt det gick och så långt jag hade tid.

Basenanji

Postd20modernist
Sedan: det är lite samma personr som gaggar hela tiden just nu.

Jag saknar Empiricus, Nässes och Hastfers bidrag.

Mukwa

Swashbuckler
Jag tycker att det är intressant att alla som någonsin har röstat på dig är puckon enligt dig recca (det här är verkligen inte första gången du kör med den grejen). Inse istället att det här är ett väldigt osunt bybotecken som du kanske behöver göra något åt för att folk inte ska misstänka dig istället. Din retorik har gått till sandlådenivå också och jag tar det som ett scum-tecken att du överdriver förolämpningarna för att vi ska tro att "det är gamla hederliga vass-tunga-recca", men det köper jag inte, vare sig i spelet eller utanför. Du orsakar ett klimat som jag tycker är helt oacceptabelt. Det går alldeles utmärkt att spela varulvsspel utan att förklara att folk är dumma i huvudet i var och vartannat inlägg. Alla andra verkar fixa att bemöta anklagelser utan att kasta tillbaks förolämpningar och lägga ned mer tid på att förklara hur dålig varulvsspelare någon än på argumenten i sig. Nej, Recca. Du spelar dåligt som dels låter det här ske, och som inte har vett nog att hålla sans. Ett par grejer har jag skrattat åt, många grejer har jag avfärdat utan att bry mig, men nu har du vräkt ur dig grejer som faktiskt tar också. Det fanns en anledning till att jag skrev chilla två gånger i samma stycke.

I kronologisk ordning (för att det behövs)

Recca said:
Just nu är Larsson min topp-kandidat till hängning. Jag har lite svårt att inte ha honom som en ulv och därför så bygger jag rätt mycket på hur hans relation är till byn och ulvarna. Jag analyserar alltså hans ulvlista utifrån att han är ulv.
Här är alltså LJSL topp-kandidat. Det står uttryckligen så.

Recca försöker även pressa LJSL en smula, vilket jag tycker indikerar att hon menar allvar med drevet:
Larsson, vad tycker du om det Empi gör? Är det en scumtell och i så fall på vilket sätt?
Sedan kommer rösten:
Recca said:
Ännu har det bara varit en sisådär 150 inlägg och du har ju hängt med ett tag i tråden Larsson. Att du bara har en sammanfattning av vad någon annan skrivit så här långt i spelet är inte värst skärpt. Eller är det ulvigt? Ulv och oskärpt är ofta synonymt i det här spelet.

Röst: Larsson

Nej, det är inte en hämndröst. Larsson har ulvigast spel så här långt.
Sedan spär hon på sitt drev lite extra
Recca said:
OJ!

En till grej på Larsson. Han har redan missat att det var Mukwa som gjorde den outningen och inte Vimes.
Recca said:
Asso, jag har ju redan bestämt mig för Larsson. Det handlar inte så mycket om troligaste ulven som det handlar om att jag har Larsson som ulv och utifrån detta analyserar övriga. Det är allt jag haft tid med än så länge. Empi har gjort en grej som kändes knäpp men jag drog inte lika höga växlar på det som BDG eftersom BDG redan var på där. Däremot bad jag om klargöranden från Empi, jag vill försöka utesluta eller bekräfta honom. Genom att utesluta honom som ulv får jag färre att jobba med utifrån teorin att Larsson är ulv.
Här är Larsson inte den troligaste ulven, fast han ju var det i citatet tidigare. Desssutom visar Recca att hon också har gjort ett ställningstagande när hon valt att inte rösta på Empi utan istället vill gå på LJSL.

Fan fan fan.

Jag råkade ta bort mitt jätteinlägg. :'(
Skriv ett nytt om det var viktigt.

BDG går igång och Recca biter ifrån ordentligt:
Recca said:
Det är ju din spelstil att pressa så här. Jag blir dock irriterad på att du hänger upp dig på mitt val av ord. Det sättet du gör det på insinuerar att jag är ointelligent eftersom jag gör saker och ting "lite slumpmässigt". Den typen av nedlåtenhet uppskattar jag inte. Faktiskt går jag igång på den typen av skitsnack ganska rejält och om du vill få mig att hänge mig åt att bullshitta med dig så gör du precis rätt.
Det är INTE ok att kritisera Recca, det vet jag.
Här har det funnits massor med tid åt att släppa det här påstådda skendrevet och när BDG började konfrontera henne kring det hade det varit en utmärkt tidpunkt att spilla mjölken. Dessvärre gjorde du inte det utan fortsatte:
Recca said:
Per definition bestämmer man sig för någonting av en orsak. Jag har redan förklarat vad jag bygger mina misstankar på. Att jag har "bestämt mig" är en variant av att säga att jag misstänker Larsson starkt och just i detta nu inte har någon bättre kandidat till hängning.
Nu är alltså Larsson högst misstänkt igen. Hur ska du ha det? Du har också förklarat vad du bygger dina misstankar på, alltså stämmer dina anklagelser mot Larsson. Du har alltså inte pillat ihop ett case om Larsson för att dra till dig röster. Alltså ljuger du.

Det intressanta i hela det här debaclet är att du inte ens har sett det som en potentiell risk att du ska bli anklagad för hela skiten, när du uttryckligen skriver att det var det du ville.
Jag pratar inte om Larsson utan om mig själv. Anledningen till att jag inte motiverade mig tidigare var för att jag hoppades att folk skulle dreva mot mig.
Det är definitivt ett drev recca ville ha, och att hon ville att det skulle gå mot henne tror jag inte alls på.

Konrad Konvalj

Myrmidon
Mukwa said:
du överdriver förolämpningarna för att vi ska tro att "det är gamla hederliga vass-tunga-recca", men det köper jag inte, vare sig i spelet eller utanför. Du orsakar ett klimat som jag tycker är helt oacceptabelt.
Måste bara hålla med Mukwa lite här. Jag har tänkt posta ett inlägg till dig Recca, men inte riktigt örskat med det ännu.

Vi har ju lixom snackat om det här utanför tråden och det är ju rätt onödigt att köra på den stilen. Nu vet ju jag att Mukwa pallar det, men det är ändå onödigt fokus lixom.

Sen är ju alla nallebjörnar i tråden också väldigt utanför det hela. Jag stör mig ju på dom också trots att det är en vacker gest. Jag tycker dock inte att dom hör hemma i spelet.

Kämpa!

Mukwa

Swashbuckler
Jag hade inte alls några goda utsikter att ändra resultatet. Jag hade riktigt dåliga utsikter för att vara ärlig. Jag misstänkte ju inte LJSL så där ville jag inte vara, och jag misstänkte inte basse lika mycket som Hastfer eller KK. Sedan, när jag tänkte att det ändå bara stod mellan LJSL och Basse så ville jag hellre ha ut basse. Då outade basse siarroll och då fick jag 0% inverkan på hängningen helt plötsligt.

I övrigt gillade jag inlägget, KK.

Recca

Femme Fatale
Konrad Konvalj said:
Mukwa said:
du överdriver förolämpningarna för att vi ska tro att "det är gamla hederliga vass-tunga-recca", men det köper jag inte, vare sig i spelet eller utanför. Du orsakar ett klimat som jag tycker är helt oacceptabelt.
Måste bara hålla med Mukwa lite här. Jag har tänkt posta ett inlägg till dig Recca, men inte riktigt örskat med det ännu.

Vi har ju lixom snackat om det här utanför tråden och det är ju rätt onödigt att köra på den stilen. Nu vet ju jag att Mukwa pallar det, men det är ändå onödigt fokus lixom.

Sen är ju alla nallebjörnar i tråden också väldigt utanför det hela. Jag stör mig ju på dom också trots att det är en vacker gest. Jag tycker dock inte att dom hör hemma i spelet.

Kämpa!
Ja jag vet. :gremfrown:

Det är dålig stil men jag blir jättefrustrerad på Mukwa just nu.

Förlåt Mukwa, jag gillar ju dig egentligen.

Snabb förklaring av mitt beteende är att jag har svarat på alla dina frågor och anklagelser men du upprepar dem och falsifierar. Därför blir jag sur. Diskussionen står still eftersom jag redan förklarat allt. Jag blir jätteless på det beteendet och då låter jag det gå ut över mitt sätt att skriva. Det är dumt, och det kan få va en scumtell på mig, det köper jag. Eftersom det är ju nåt jag faktiskt gjort mig skyldig till. Men de frågor dina övriga anklagelser ser från min sida jättemärkliga ut. De är inga scumtells, enligt mig.

Jag tycker du lider lite av att få allt att bli scumtells, Mukwa. Du utgår från att jag är ulv och tolkar det jag gör och skriver utifrån att jag är ulv. Gör inte det, för jag är inte ulv den här gången.

Förlåt att jag förolämpat dig. Jag är bitter på att du misstänker mig.

Mukwa

Swashbuckler
Recca said:
Jag har redan svarat på allt det där.
Jag vet att du har svarat på allt det där, men du ville ha citat och jag tycker inte att ditt försvar håller.

Basenanji

Postd20modernist
Nu gör vi nåt vettigt hörni. Skit i att bråkja mer med varandra Mukwa och Recca.

Jag vill att ni gör avrsin lista där ni pekar ut fem potentiella ulvar.

Ni kan ju räkna bort:

Er själva
Mig (siare)
En potentiell väktare
Plus någon till

Kvar blir bara fem pers.

Vilka då?

Konrad Konvalj

Myrmidon
Basenanji said:
Nu gör vi nåt vettigt hörni. Skit i att bråkja mer med varandra Mukwa och Recca.

Ni kan ju räkna bort:

Er själva
Mig (siare)
En potentiell väktare
Plus någon till

Kvar blir bara fem pers.

Vilka då?
Är det så klokt att börja jiddra in det så väldigt fint kategoriserat Basse?

Räcker det inte med tre som ulvar?

Alttså, att man sätter sig själv som grön och dig är ju en självklarhet, men att börja pilla i väktare i det här läget känns ju lite sådär.

Vill du ha det så måste jag göra om min lista något. Jag snackar i banorna grön-vad som helst-mer röd än vad som helst.

Basenanji

Postd20modernist
Nu ska ni få se något intressant.

Jag sökte på varje användare som är kvar i spel och kollade hur många poster de hade skrivit. Detta är listan i storleksordning. Siffrorna betyder:
"Totalt antal inlägg"/"Inlägg i runda 2"

Recca 106/30
KK 96/19
Mukwa 87/26
Basenanji 82/26
Vimes 55/7
Brynolf 35/12
Empiricus 23/4
Hafster 13/5
Nässe 12/0

Så här ser röstningen ut just nu:

Nässe (6) (Vimes, Basenanji, K.K, Recca, Brynolf, Mukwa)
Brynolf (1) (Empiricus)
Mukwa har (1) (Hastfer)

Ingen (1) Nässe

Kommentarer?

Mukwa

Swashbuckler
Förlåt Mukwa, jag gillar ju dig egentligen.
Tack. Det känns bättre.

Jag har min uppfattning om att du efterkonstruerar LJSL-analysen och att du säger emot dig själv när det gäller vad du egentligen tyckte om LJSL och du menar att det inte är så. Vi kommer inte längre än så, men det räcker heller inte för att jag ska gröna dig. Pröva att bygg ett schysst case och börja gräv. Det vet jag att du är bra på. Jag ska göra detsamma.

Jag tycker du lider lite av att få allt att bli scumtells, Mukwa
Ja, det här stämmer, men nu tror jag som sagt också att du är ulv av anledningar som jag ser som goda. Då väljer jag hellre att utgå från ulveri i resten också. Givetvis blir det svårare att rentvå sig från mina anklagelser när jag läser svaren väldigt kritiskt, men det är inte mitt ansvar att rentvå den jag anklagar :gremsmile:

Basenanji

Postd20modernist
KK said:
Alttså, att man sätter sig själv som grön och dig är ju en självklarhet, men att börja pilla i väktare i det här läget känns ju lite sådär.
Bra KK.

Nej, så klart att det kan vara lite dangerous, men vad jag försöker säga är att vi egentligen inte behöver gissa bland speciellt många för att hitta ulvarna.

Det som vore kardemumma idag och i morgon är om alla (which do include Hastfer, Nässe och Empiricus) kunde langa fram sådana där listor.

Då kommer det bli extra kul att få ta del av mit siande. Eller så håller folk käften, vilket i och för sig är rätt håll i er talande det med.

:gremwink:

Konrad Konvalj

Myrmidon
Basenanji said:
KK said:
Bra KK.

Nej, så klart att det kan vara lite dangerous, men vad jag försöker säga är att vi egentligen inte behöver gissa bland speciellt många för att hitta ulvarna.

Det som vore kardemumma idag och i morgon är om alla (which do include Hastfer, Nässe och Empiricus) kunde langa fram sådana där listor.

Då kommer det bli extra kul att få ta del av mit siande. Eller så håller folk käften, vilket i och för sig är rätt håll i er talande det med.

:gremwink:
Jag tycker du sköter dig jättebra Basse. Du är den ända som har nått att gå på av oss bybor så det är inte mer än rätt att du leder spelet. Det är du som är kungen i baren nu.

Att du är diskret gillar jag och de som inte talar på hängas det köper jag. Det är av stor vikt att det hela görs så snart som möjligt. Alltså, det är ingen panik på dagen men det skall inte finnas någon möjlighet att eventuella ulvar halar sig ur det hela.

Mina kandidater Vimes-Emps-Nässe har inte rosat marknaden så här i R2.

Nässe har varit inloggad idag (hur länge vet jag inte, men jag har "bevis" på att han i alla fall varit inloggad)

Empis har inte gjort någonting lyftande i R2

Vimes har inte koll på vad som hände i R1. Det står numera rätt klart att han inte har en aning om vad jag sysslade med i R1 i alla fall.

Mukwa

Swashbuckler
Basenanji said:

Ni kan ju räkna bort:

Er själva
Mig (siare)
En potentiell väktare
Plus någon till

Kvar blir bara fem pers.

Vilka då?
5 ulvar vettefasen om jag får till, men jag kan ge dig 4 ulvar, 3 runner ups/downs och 2 gröna.

Fem potentiella ulvar:
Hastfer - Svajar om vilken roll han har och så gav Lilly upp av någon anledning. Högst upp på listan för mig.
Recca - Svajar om sitt case på och inställning till LJSL
Nässe - lågflygare, inaktiv och tar inte ställning
Vimes - Kom med i matchen nu! Ta ställning till annat än lågflygare, för det är i princip det enda du har gjort sedan bybo-pm-diskussionen.

KK - BDG fick kalla kårar, jag har inte sett något ordentligt grävande eller teoretiserande från KK, även om hans inlägg angående sluttampen var intressant, så om han inte bidrar kommer vi tvingas hänga honom förr eller senare.
Brynolf - Börjar spela upp sig nu och i R2 har jag gillat det jag sett, men det är för tidigt att bedöma. Första rundan kommer du alltid kunna få gratis av mig, men runda 2 är din runda och här ställer jag krav.
Empiricus - Kom med i matchen nu. Statistik och röstsammanställningar i all ära, men tyck något också. Jag har tolkat det som att vi har tänkt väldigt lika, och det har du fått åka snålskjuts på, men det är dags att visa framfötterna nu.

Basse - grön scout
Mukwa - grön

Recca

Femme Fatale
Mukwa said:
Jag tycker du lider lite av att få allt att bli scumtells, Mukwa
Ja, det här stämmer, men nu tror jag som sagt också att du är ulv av anledningar som jag ser som goda. Då väljer jag hellre att utgå från ulveri i resten också. Givetvis blir det svårare att rentvå sig från mina anklagelser när jag läser svaren väldigt kritiskt, men det är inte mitt ansvar att rentvå den jag anklagar :gremsmile:
Jag vill bara påpeka att jag drevs på ett liknande sätt i ett spel där jag var bybo och att det slutade med att jag outade mig som siare. Visserligen en vapensiare som inte hade något vettigt att tillföra med sina krafter, men ändå. Tror det var i samma spel som du vann genom att du offrade Lukas i R2. Vi tog ut Vimes i R1 som var ulv. Tror du var kvar med Tyr och nån mer på slutet och ni röstade ut Tyr så att du vann. Äsch, det är väl ingen scumtell om du pressar mig till jag går nästan sönder av frustration och i ren hämnd slår tillbaka bäst jag kan - hämndlystet. I det här fallet är jag ju uppenbarligen inte siare, så det blir förolämpningar istället. Men som sagt, nu ska jag släppa detta och fokusera på att lägga upp min misstankelista.

Basenanji

Postd20modernist
Snyggt Mukwa!

Nu har du och KK lagt fram varsina listor.

Återstår då:

Basenanji (avvaktar)
Brynolf
Empiricus
Hastfer
Konrad Konvalj
Mukwa
Nässe
Recca
Vimes

Kom igen! Keep 'em coming!

Recca, du kan väl ta över stafettpinnen? :gremsmile:

Recca

Femme Fatale
Mukwa said:
Asso, jag har ju redan bestämt mig för Larsson. Det handlar inte så mycket om troligaste ulven som det handlar om att jag har Larsson som ulv och utifrån detta analyserar övriga.
Här är Larsson inte den troligaste ulven, fast han ju var det i citatet tidigare. Desssutom visar Recca att hon också har gjort ett ställningstagande när hon valt att inte rösta på Empi utan istället vill gå på LJSL.
Om jag vore ulv skulle du inte hitta ett smack på mig, Mukwa för då skulle jag inte formulera mig på ett sätt som du kunde tolka på ett konstigt sätt. Jag gör inte sånt när jag är ulv. Gå tillbaks och kolla på mina tidigare spel (dock ej Mos Varulv, för då var jag nybörjarulv), allt är genomplanerat, verkligen varje grej jag skriver har jag vägt fram och tillbaks för att det ska läsas i bästa möjliga ljus och inte kunna utläsas på det vis som du gör med detta. Jag menar att om jag uttrycker mig på ett sätt som du kan tolka som en scumtell på det viset som du gör nu så är det troligare att jag är bybo än ulv, för då har jag inte suttit och vägt mina ord.

Men det är bara att dubbelkolla detta genom att rösta ut mig. Jag har inga som helst problem att åka i det här spelet. Det är klart att jag kommer försöka kämpa för byn in i det sista men om det ska vara en fajt med dig konstant i flera rundor framöver nu så kommer jag inte ha kul och då kan ni lika gärna ta ut mig.

Men då vill jag iaf ha den här rundan till att dra ur mig lite åsikter om folk så att ni får ut något av att gröna mig när ni hänger mig sedan.

Min lista med de jag misstänker minst högst upp:
Recca
Basenanji

Konrad Konvalj
Mukwa
Empiricus
Brynolf
Nässe
Hastfer

Vimes

Vimes brukar vara mycket bättre, mycket mer aktiv. Jag har väntat rätt länge på att Vimes ska göra väsen av sig. Varje dag som går utan att jag ser något har jag blivit allt mer oroad över Vimes. Jag har tidigt i R1 uttryckt att jag inte misstänker honom men samtidigt har jag sneglat rätt mycket på det växande glapp som hans inaktivitet har utgjort. Vimes bybospel saknas i det här spelet. Det är jättebra att jag lyckades avvärja fortsatt meta-beef-diskussion i R1 mellan K.K och Vimes. K.K har efter den beefen börjat spela väldigt byboigt, K.K-style. Men Vimes har inte gjort det. Jag tycker mönstret är väldigt tydligt. Visst, Vimes har inte gjort något super-ulvigt heller (enligt mig). Meta-grejen tycker jag är helt okay eftersom det är en klassiker och får man en freebie att pressa nån medelst så är det klart som fan man gör det. Visserligen har inte det skälet uppgetts som en anledning (mig veterligen), utan Vimes har menat att hans logik helt enkelt trumfar K.K's och just där finns det kanske något att invända mot. Men i huvudsak misstänker jag Vimes för att han inte gjort något som visat att han är bybo, och det är olikt Vimes.

Brynolf. Alltså Brynolf är ju hal. Hans spelstil är ju att inte göra något egentligen (inte förrän en massa toppnamn ramlat av medelst nattmord, då brukar duktige bybo-Brynolf titta fram). Jag gillar inte den tillbakalutade spelstilen, den är på tok för svårläst. Men i R1 tycker jag att han hänger upp sig på småsaker och tar rygg lite för mycket. Enligt mig gör Brynolf bara lätta val. T.ex. ger han sig på mig i R2 men bara lite smått för att visa sitt intresse för Mukwas drev; ett indirekt påhejande, tycks det.

Nässe och Hastfer.

Notoriskt svårt att analysera nybörjare. Nässe är ingen nybörjare men han har inte imponerat. Jag hoppas att det här drevet mot Nässe kommer locka fram Nässe ur hans gömsle. Nässe var mycket mer outrovert i sitt första lir och här är han skygg. I mina ögon är det ulvigt.

Hastfer då? Han är också svår. Alltså, han har gjort väldigt mycket som vid första anblick ser ulvigt ut, men allt kan alltid skyllas på orutin när någon är ny till varulvspel. Han behöver komma in i spel mer, motivera sig kring sina misstankar, inte bara hämndrösta. Jag och Mukwa har båda uppmuntrat Hastfer att börja resonera utifrån sina misstankar gentemot oss två. Det enda han verkar kunna producera är en tanke om att både jag och Mukwa är ulvar och att vår beef är en kompisgrej som ska lura folk. Om Mukwa får som han vill och jag röstas ut är det rätt intressant att notera detta i rullorna.

Empiricus. Empi var typ bäst i förra liret. Jag följde honom noggrannt då. Han har inte varit alls lika aktiv i det här spelet. Men det kan vi nog skylla lite på att det är en klassiker med mindre fluff att förhålla sig till. Efter mycket om och men så anser jag slutligen, likt BDG, att han grönade sig med sin misslyckade Vanilla-outning tidigt i R1. Trots "efterkonstruktionen" känner jag igen tankesättet.

Mukwa. Den här killen har jag forslat in i mitt gröna fack bara för att jag inte tror att en ulv skulle sitta och dreva mig i början av R2 på det här sättet. Jag menar ju att hetsjakten på mig i princip grönar Mukwa för ulvar borde inte göra så mot bybor.
Vidare anser jag att Mukwa har gjort på tok för många sömndruckna misstag i R1, där han bland annat outar vanilj-roll i Empiricus kölvatten. Det känns för klumpigt för att vara en ulv. Mukwa har gjort på tok för många misstag för att ha planerat dem.

K.K. Konrad Konvalj spelar som han brukar, enligt mig. Grön. Han har ännu inte nojjat sig så mycket så jag förväntar mig ett sånt utspel i R3 åtminstone. :gremsmile:

Basse. Han måste ju vara grön. Ingen annan har claimat siarrollen, därför är Basse grön. Jag är sjukt nyfiken på hans siande men han gör HELT rätt som håller på det. Det kommer göra att ulvarna har svårare att dreva mot folk av påhittade anledningar. Ska dock erkännas att jag i en svag punkt i början av R1 lekte med tanken om att Basse håller på sin rödning för att han är ulv. Det är något jag slagit ur tanken sen dess.

Summa summarum. Det finns flera spelare som hållit för låg profil och för att vi ska kunna riktigt bedöma dem så måste de fram och skriva. Tyvärr är det så illa att aktivitet indirekt premieras framför inaktivitet. Om Nässe fortsätter hålla sig gömd så ökar misstankarna mot honom. Detsamma gäller ju övriga.