Äh, nu måste jag pausa. Det spelar ingen roll för min del vem vi nackar så länge det inte är Nässe. Han kommer visa sin rödhet ändå.
OGGA BOGGA Du vill ha ut Basse! Du skriver ju det! ...
Jag ska icke dingla, nej. Varken i den här rundan eller i nästa. KK spelar upp sig i den här rundan, förutom att han inte förstår vad jag pratar om för att sedan typ komma till samma insikt som jag. Men ett par grejer är samtidigt riktigt alarmerande, som att nässe t ex ska berätta vilka han har skyddat.
Om Nässe är bybo så är det kasst eftersom ulvarna då får reda på vem de kan ta ut, och är han ulv kan han bara ljuga ihop nåt och vi kommer inte få ut mer av det för det. Men KK har blivit riktigt skakis av den här claimen. Han har trott att nässe ska vara en easy target efter att ha drevat ut Empi (för att Empi ändå hade dåligt med tid för spelet).
...
Nej. KK grönas givetvis av att ha velat ha ut Empi. Allt annat är konstigt tänkt. Jag kan tänka mig att ha kvar KK en runda till. Min röst kommer falla på den som spelat minst byboigt av alla:
Röst: Vimes
Du har inte varit inblandad i annat än bybohängningar, du har lågflugit och ojat dig över att du inte presterar istället för att prestera. Alla vet att du är en av de bästa byborna. Att du har fått för dig att du är en bättre ulvspelare är kul med meriter som Maffia-liret
Nä. Du är givetvis mycket bättre som bybo. Jag tror att även det här liret kan få dig att inse det.