Basenanji
Postd20modernist
Re: Funderingar kring Zebulons bomb och Wilmer
Jag får nån skum känsla av att Pilze och Zebulon är siare och att Anders Åstrand och Wilmer är siare light, dvs de kan bara få fram viss begränsad info.
Nej, jag uppmanar faktiskt fler att rösta på Wilmer.
Andersson må vara med i DTF men han verkar inte vara kultist. Åtminstone inte i mina ögon.
Wilmer är dessutom outad stadsbo. Tänk om vi kunde få fast alla infödda kultister!
/Basse, medborgare med i den BÄSTA fraktionen (alltså inte DTF, mer känd som "Den-Tåbirastinkande losersugande-tönt-fickskydds-Fraktionen")
Jag vet inte om jag kommer orka göra mer sammanställning, speciellt inte efter att Eksem har gjort en. Be mig en gång till så ska jag göra det, dock.Andersson said:Är Wilmer skum eller är han bara frånvarande? Han är jäkligt svårläst p g a att han postat så lite. Jag ser fram mot Basses sammanställning av hans poster för att kunna få mer på benen.
Jag får nån skum känsla av att Pilze och Zebulon är siare och att Anders Åstrand och Wilmer är siare light, dvs de kan bara få fram viss begränsad info.
Nej, jag uppmanar faktiskt fler att rösta på Wilmer.
Andersson må vara med i DTF men han verkar inte vara kultist. Åtminstone inte i mina ögon.
Wilmer är dessutom outad stadsbo. Tänk om vi kunde få fast alla infödda kultister!
/Basse, medborgare med i den BÄSTA fraktionen (alltså inte DTF, mer känd som "Den-Tåbirastinkande losersugande-tönt-fickskydds-Fraktionen")