Craygh said:
Nu är ju det här, som vi alla vet, total djävla goja. Ni har inga åtalspunkter för att jag inte sagt särskilt mycket att åtala mig FÖR och ni pressar mig helt enkelt för att utvinna information.
Nå, den information jag kan ge er om yrke och liknande kommer inte att lugna någon, det låter rakt av som något som en kultist skulle kunna ha nämligen, och jag är lite besviken. Tyckte om min förra förmåga som var att betrakta någon för att försöka få reda på vilka som använde sina förmågor på honom. (Hann med att kolla Zebulon runda ett, Halvtand Måns och Purgatory använde sina förmågor på honom. Har de sagt vad deras förmågor är än?)
Klart vi pressar dig för att få information. Det är ju hela poängen med spelet, är folk tysta har man inget att gå på för att röka ut kultisterna.
Sedan så vill jag upprepa Pilzemans varning - att inte säga något om din gamla roll - om inte Feu sagt att det är ok.
Och slutligen, så säger du ju faktiskt ingenting om din aktuella roll annat än att den låter "som något en kultist skulle kunna ha". Är det inte bättre att låta oss andra avgöra det?