Re: Röstningsläget
Jag har tyvärr inte så mycket mer att ge vad gäller pålitlighet. Min infödd-status stämmer mot vad jag påstått, mitt yrke och vilken runda det skulle avslöjas stämmer mot vad jag påstått, min SAN stämmmer mot vad jag påstått, mitt röstande stämmer mot hur jag siat, hur jag siat stämmer mot hur jag spelat och vice versa. Notera t.ex. hur jag varit misstänksam mot såväl Johoohno och Andersson för att sedan släppa det när mitt siande visat annorlunda. Detta har varit konsekvent under hela spelet. Jag har dessutom varit i konflikt med 2 kultister under spelets gång, långt innan de egentligen ens varit på kultistkartan.
Mer än så har jag helt enkelt inte. Så, med det avklarat så kan vi istället gå vidare med hur vi ska vinna det här spelet.
Nyckeln bör ligga i vad som händer med mig och Banarok den här rundan, visst? Blir jag MANIPULERAD vet vi att min förmåga är the bombizzle, blir Banarok utröstad men visar sig vara Medborgare har vi ett mycket svårare läge. Jag tänker då gå efter Craygh, enligt den logik jag presenterat innan. Detta utgår dock från en så farlig premiss som att ingen av de jag siat som Medborgare har något som gör att de blir felpingade. Detta är dock flera drag framåt. Den här rundan tänker jag antingen tro att Banarok är kultist, eller Craygh. Jag låter min röst ligga kvar på Craygh ett tag till. Han ligger på skummisradar men verkar inte vara DTF, det antyder något.