Konrad Konvalj
Myrmidon
Re: Recca och KK
Det är ju bra mycket bättre att ulvarna inte har en aning om hur vi bybor tror att siffrorna fungerar. Att du är rätt säker på att ulvarna kan lägga ihop 1+1=2 betyder ju inte att det på ulvarnas papper står hur de skall presentera sina siffror.
Du får grotta på djupare och ställa frågor till mig, men jag tänker inte förklara mig mer ingående varför jag tyckte ditt drag var mindre bra.
Jag gjorde mer en axelryckning !Paxen. Jag tycker att det var mindre bra att du var fräck och berättade för ulvarna att de inte har så annorlunda ordning jämfört med byborna.!Paxen said:Ingen aning om ni loggade ut eller om ni är osynliga just nu, men jag vill veta varför ni blev så härskna. just nu tar jag det som en scumtell, 2 ulvar som båda reagerade kraftfullt på samma sak, och jag förstår som sagt inte varför ni reagerade som så. Det jag sa var ingen outning. Det var vad ulvarna redan vet. Så, varför reagerade ni som ni gjorde?
Det är ju bra mycket bättre att ulvarna inte har en aning om hur vi bybor tror att siffrorna fungerar. Att du är rätt säker på att ulvarna kan lägga ihop 1+1=2 betyder ju inte att det på ulvarnas papper står hur de skall presentera sina siffror.
Du får grotta på djupare och ställa frågor till mig, men jag tänker inte förklara mig mer ingående varför jag tyckte ditt drag var mindre bra.