Re: Outning Fas 2
KK said:
Då var fas 1 avklarad och slutsatsen av den är att det tog alldeles för lång tid.
God bless you for that!
Det visar att det finns minst en person förutom jag själv som kan tänka i detta varulvsspel.
Fas 1 är summa eller antal.
Slutsats som jag drar av data hittills:
KK och xyas outade antal 4.
OM vi förutsätter att Vimes slumpat fyra siffror åt var och en med en d10 (0-9) blir snitttet 19 - vilket stämmer ganska väl in på summan som övriga outat.
(nu tror jag inte siffrorna är helt slumpmässiga - för då kan de inte hjälpa oss att hitta ulvar)
Jag efterlyser fortfarande fler slutsatser av fas 1.
Om jag förstod Fas 2 & 2.1 ska jag hålla käft tills JSLarsson och Recca sagt något - och eftersom ni är så rabiata när man säger något i fel ordning dubbelkollar jag så jag förstått rätt.
Jag vill fortfarande påpeka att jag även tycker detta system är för långsamt (vi kommer inte hinna innan 13:00 - så 13:00 outar jag oavsett om det är min tur eller ej).
Att outa lägsta siffran tycker jag är helt OK - då har vi något att jobba på.
(jag tycker också att JSLarssons idé att outa första och sista siffran är charmig - och någon variant på den kanske kan användas)
Återigen - det finns ingenting som hidrar drev SAMTIDIGT osm purgatorisk outing.
Varför har vi inga drev för???
(den som säger att vi drevar mot JSLarsson är bara patetisk - drev görs med högafflar och facklor - vi drevar ju som förskolelärare i velourkläder)
Jag har för mig att någon (hittar inte inlägget i den här röriga tråden) klagade på att jag inte var aktiv.
Jag tycker att jag är förhållandevis aktiv.
Vill ni däremot ha en fullständig analys av mig får ni faktiskt vänta till helgen (jag kan läsa den här tråden på arbetstid, men en full analys tar flera timmar i anspråk - och nej, jag är upptagen vardagkvällar)