Rising
Vila i frid
En del av dessa misstag är dock rätt enkla att åtgärda. (Jag har redan tipsat om att ställa in Platt Visning med 99 svar per sida - vilket hjälper enormt för överskådligheten i dessa spel)alla gör misstag
Vi har dessutom gott om tid på oss under dragen att få reda på svar. Om man har dåligt med tid och inte orkar läsa så mycket så är det helt okej att fråga om sånt man tror att någon har sagt, men inte orkar lägga ner tid på att hitta.
Ingen har exempelvis claimat en förmåga att se vem som bjudit andra på drinkar, som du påstod tidigare. Det där hade varit enkelt för dig att fråga om.
Att du bjöd Vildkatt på drinkar kan mycket väl tolkas som ett varulvsdrag, särskilt eftersom du på dag #1 sade "Ge mig drinkarna! För min del så spelar alkoholnivån ingen roll". Om du hade varit osäker på huruvida Vildkatt ville bli full eller inte, så hade ju det logiska varit att ta det säkra före det osäkra och istället dricka drinken själv, du vars förmåga inte påverkas av alkoholnivån.
Vidare hade du idén "säg att Rising + en varulv kom med idén att de skulle ge 2 drinkar till Rising denna rundan, så att det inte skulle se misstänksamt ut att Rising ökade så mycket. Då kunde man "nästa dag" aktivera Risings förmåga och det skulle inte se lika konstigt ut. Right?", men det var ju jag som föreslog att alla spelare skulle berätta vem de gav sina drinkar till? Det kan du ju ändå inte ha missat?
Så... det är lite för många missar, ens för en spelare som har dåligt med tid, så du får nog räkna med att gå i försvarsställning den här rundan. Man kan förstås diskutera om Björn är otrevlig eller om han är skicklig på att pressa spelare, och det är viktigt att prata om, men den diskussionen föreslår jag att vi tar efter spelet, eftersom jag varit med om att spelare använt sådana argument när de varit varulvar, som ett varulvsknep.
Nå. Du har klättrar högt upp på min lista över misstänkta, i vilket fall som helst.