Jag grundade det mest på att folk har sagt det, och sen att han själv har sagt det.
Okej.
Grejen är; jag tror som sagt att krank är DTF. Nu senast lade han till och med ner rösten mot Basenanji med den lama ursäkten att Oj, vid närmare granskning så var han visst inte så skum som jag hade fått för mig tidigare.
Och det stör mig extremt mycket att somliga spelare verkar ha varit så himla införstådda med att krank inte skulle kunna använda sin förmåga från början, när han hade 00 promille. Det är först i det
här draget som krank har konfirmerat att det ligger till på det viset, men om krank deltar i DTF så skulle de redan ha pratat internt om detta, och hans DTF-kompisar skulle kunna ha problem att skilja på vad de hört i den officiella tråden och vad de hört i sin privata korrespondens.
Så när Zebulon går ut med det tvärsäkra "Alla visste ju att hans [kranks] förmåga inte funkade förrän han fått lite innanför västen, det sa ju i tisdags eller när det var."
Vad krank egentligen sade var bara, när det kom upp att man skulle kunna pressa oss i kommande rundor om vad vi hade för förmågor; "Förutsatt att sagda förmågor då är aktiva i de alkoholspann vi befinner oss i nu/då, vilket inte alls är säkert."
Det är ett grand canyon-avstånd mellan vad krank faktiskt sade och vad Zebulon har fått för sig.
---
Jag trodde att du och/eller Hellzon kunde vara den tredje medlemmen i DTF, men jag tror att jag gapar efter lite för mycket med den analysen.
Krank och Zebbe flög iaf högst upp på min lista över misstänkta DTF. Jag vill helst inte rösta på dem, dock. Jag tycker att vi skall pressa överklassarna att plocka ut dem. Om de plockade Pilze för att de är
smarta så kommer de själva att förstå nyttan med detta.