Här händer det mycket.
Till BDG kan jag säga att den här omgången utmärker sig i komplexitet. Det innebär att vi måste spela desto skickligare.
Ju fler spel jag har spelat desto mer irriterad har jag blivit över att jag förbisett deltagare på vaga grunder. Av den anledningen tycker jag att vi ska hålla bredare koll än vanligt, även om vi måste rösta på några få drev (2-3 st). Man kan säga att jag propsar på noggrannhet.
Ja, det är varulvstaktik att 'prata om hur svårt det är', hur 'duktiga varulvarna är', det har du rätt i. Jag gör det för att visa att vi den här omgången måste viga vår varulvsjaktsarsenal. De kommer inte vara så lätta att hitta den här gången. Bla beror det på att många av oss har spelat ett tag nu.
Men det är såklart att vi kommer vinna den här gången! Jag vägrar att förlora, jag är grymt revanschsugen efter Star Warsspelet.
Jag gav min drink till mig själv, eftersom jag behövde veta vad som hände med min roll när den fick i sig alkohol.
Om alkohol:
Det är ok, med viss reservation, att efteråt säga vem man gav sin drink till. Men! Överklassen kommer kunna dra nytta av detta, då de vill stoppa tex Väktare/Siare mm. Samtidigt har de inte så lätt, några av oss har förmågor som börjar när de har nått en viss alkoholhalt, andra när alkoholhalten har gått ned. Just nu måste överklassen pinpointa vem som behöver få i sig mer akohol och vem som behöver få i sig mindre.
Det är viktigt att alla förstår att våra förmågor sitter ihop. A kan få reda på något som tillsammans med B:s information ger något.
Därför är Rising skum och jag kommer rösta på honom. Inte bara för att hans förmågas skull utan för saker han sa och gjorde förra rundan. En grundligare analys kommer, men jag har redan nämnt några saker som jag tycker har varit skumt med Rising under första rundan.
Men han ska få en fråga:
Vem riktade du din förmåga mot och varför?
Röst: Rising