Zebulon
Swordsman
Alltså, om jag säger att det är en skitbra förmåga att spotta DTF med lär jag bli deras primetarget.Rising said:Okej. Utan att avslöja för mycket, tror du att informationen du sitter på är till för att jaga DTF eller överklassarna, eller är den ämnad att beskydda viktiga borgarroller (eller kanske något helt annat?).Denna information kan nog användas av flera fraktioner för att luska ut vem som är vem. På något sätt är den en del av den mytomspunna flerstegsraketen.
Om jag säger att den är klockren att plocka ut Adeln med så lär de blänga ut mig på söndag.
Beskydda?
Ja, kanske men det beror ju liksom på andras förmågor och vilken info de kan generera. Bara för sig själv är ju min info 'Jaha, och?' men tillsammans med annan info av rätt typ är det 'AHA!'.
Det finns ju inte så jävla många parametrar och eftersom jag har hårddata så behövs det inte mycket för att det skall ge nåt.
Jag pendlar mellan att förminska betydelsen för att inte bli tystad och mellan att förklara att ni inte skall förvänta er för mycket för det är liksom inte så häftigt.
Jag hoppas och tror att du förstår mitt problem.
...jag hade varit en känd outningstaliban hade jag ju skrikit 'UT MED INFON SÅ TAR VI DE &%$#!' men nu är jag ju inte det