Re: Angående alkohol
Det är mycket som är konstigt med drinkgivandet.
Hellzon "slumpar" ut sin drink. Måns har ingen tanke bakom sitt agerande. Paxen ger till första bästa. Kefka har sannolikt gett till Vicotnik, det vore kul att se om han kan motivera det, till skillnad från Måns.
Det är också intressant att se att två (Hellzon och Paxen) båda har gett sin drink till Rising utan att ha någon tanke bakom det...
---
Just nu finns det tre spelare som jag inte gillar. Glom, Måns och Kefka.
Glom måste börja prestera något snart, hans lista över misstankar är det vagaste och fegaste jag sett. Kom igen nu!
Måns agerar konstigt, visserligen kan hans förklaringar kring sitt röstbeteende stämma, men det kan lika gärna vara en hel kennel begraven här. Dessutom är beteendet kring drinkarna och Måns-Kefka-Vicotnik märkligt. Har du inga motiv alls för din drink till Vicotnik, Måns?
Kefka har inte skrivit i tråden ännu, och det suger duktigt. Jag tycker annars att hans första runda var ok, men det här duger inte. Kefka, var är du!?
Tills vidare ligger min röst kvar på Glom. Kefka har i nuläget flest röster, och det kan han gott ha tills han har yttrat sig i tråden. Men jag vill inte släppa pressen på Glom ännu, jag vill se mer substans från honom. Det kan vara aktuellt att ge sig efter Måns sen.
Så, fortfarande:
Röst: Glom