Björn den gode
Swashbuckler
Zebulon (del 1)
Jag tror vi tar hela Zebulon vet saker om Krank som Krank inte har berättat i ett eget inlägg. Det som har hänt är alltså följande:
Men, under dagen så snappade jag inte upp det här, och om jag hade gjort det så hade jag känt mig jävligt smart. När nån då hade pressat mig så hade jag direkt kunnat säga vad det berodde på och hur jag resonerat, det är liksom inte en sån grej som man glömmer bort.
Jag tror vi tar hela Zebulon vet saker om Krank som Krank inte har berättat i ett eget inlägg. Det som har hänt är alltså följande:
Zebulon said:Jaha.
Det var ju jävligt lämpligt.
Alla visste ju att hans förmåga inte funkade förrän han fått lite innanför västen, det sa ju i tisdags eller när det var.
Men det hade du missat?
Det som krank hade skrivit som relaterade överhuvudtaget till det här var två inlägg:Zebulon said:Nu har jag letat en stund och min tid rinner ut. Jag hittar inte vad krank skrev om att han behövde bli full för att få tillgång till sin kraft så om nån ville hjälpa mig här hade det varit guld. Antingen kan vi se vad jag menade i frågan eller så får vi ett starkare case mot mig. Ganska bra stakes vilket som.
Rising said:En fråga, till exempel: Vandraren och Vildkatt utmärkte sig redan från början med att ha väldigt hög alkoholhalt. Hur tolkade ni detta?
krank said:Min första tanke var att de framför allt har förmågor som inte kommer att börja funka förrän de nyktrat till lite...
Alltså så här i efterhand så tycker jag det är helt uppenbart hur Krank skriver att hans förmåga inte fungerade liksom varför skulle hans första tanke vara sådär om det inte var så att hans egen förmåga inte fungerade, och varför skulle han vilja ge Rising en utväg till att berätta vad hans förmåga gjort?krank said:Förutsatt att sagda förmågor då är aktiva i de alkoholspann vi befinner oss i nu/då, vilket inte alls är säkert.kefka said:Skrivet av: kefka
Bàde Rising och Krank har förmàgor som vi trycka pà i nästa runda om det skulle behövas
Men, under dagen så snappade jag inte upp det här, och om jag hade gjort det så hade jag känt mig jävligt smart. När nån då hade pressat mig så hade jag direkt kunnat säga vad det berodde på och hur jag resonerat, det är liksom inte en sån grej som man glömmer bort.