Och ditt motiv är vad?VildKatt said:Ja, för att det var på honom jag senast hade röstat. "För enkelhetens skull" var för att folk skulle slippa gå tillbaka x-antal sidor innan de såg min senaste röstning.
Med dig och Vildkatt har vi nu bekräftat att Feu har lämnat ut en del jäkligt meingslösa förmågor (jag tror inte ni ljuger, speciellt Risings är ju lättkontrollerad). Om du inte tillhör ett lag - som kan använda sig av din förmåga för att hitta en spelare som inte pallar sprit och sedan supa den full. Och det vet vi ju vad det finns för "lag" i såna här spel.Rising said:Jag har förmågan att varje runda testa en persons alkoholgränser för deras eventuella förmågor.
Jag vill ju liksom hålla med, men samtidigt är det vanskligt att tala om för folk hur de ska använda sina förmågor. Det öppnar för roleblockers*, bus drivers** och allt möjligt konstigt folk att ställa till det. Och förstås för Överklassen att avliva folk som blir för närgångna med sina förmågor.Glom said:Jag antar att Rising testar sin förmåga på Vildkatt, jag tror alla vill veta när hon nyktrar till, framförallt hon själv.
Krank skulle kunna testa sin förmåga på Persson, var det bara en ingivelse att säga att han var MD eller menade han det. Eller mystery-woman Vildkatt då.
Om någon av de två ovanstående berättar vad de kommer fram till är ju en annan femma.