Re: Inga brödsmulor i drinken!
Purgatory said:
Alternativet är att försöka starta ett nytt drev innan tiden är slut, om 24 timmar. Frågan är bara om det är värt det. Dessutom ser jag ingen direkt lämplig kandidat för tillfället och jag är inte sugen på att bara slänga ut mig något slumpmässigt. Därför röstar jag på Rising tills vidare i hopp om att vi kan pressa honom på information.
Röst: Rising
Jag är med på det här. Jag betraktar det lite som handikapp för de här storspelarna =) De får outa lite info så det blir lite lättare att hålla koll dom.
Fan dom spelar ju brallorna av oss annars, det har de ju sagt själva.
Röst: Rising
Jag blev inte helt övertygad av krank. Karln har en märklig förmåga att alltid svara något oväntat som gör mig förbryllad och som jag måste sitta och fundera på.
Han har gjort lite kluttar på ett köksbord (omskrivning för konstiga uttalanden, glömt grejer och sagt fel) och det skulle faktiskt kunna vara varulvsgrejer. Eller så är det bara krank. Fan.
Rising har också lite att bevisa.
Han försvarade sig bra mot Vicotnik men faktum kvarstår: Med så röriga resonemang behöver man inte ljuga - det är ändå ingen som fattar vad man sagt.
Det hade varit grymt skönt att cleara Rising istället, då hade man kunnat läsa hans texter annorlunda. Jag ligger klart efter på mina analyser av de mindre spelarna och där lär det ju finnas scum och DTF och annat bös =)
För övrigt.
Ang DTF:
Rubbitar är mest crazy, jag tycker inte de är de ballaste i ett sånt här spel. Jag tror mer på Järnringen eller Lejonorden. De sistnämnda skulle kunna jaga människo-kollaboratörer, kanske både IMM och en del djur. Järnringen vill bara ha psi-mutanter kvar. Kanske den där liljans brödraskap eller vad de heter. De vill i så fall slaya mutanter av alla slag. Psipo vill plocka alla psimutanter.
Vad finns det kvar?
Nån obskyr robotsekt men den har nog gått mig förbi isåfall.
Är det nån som vet hur inläst Feuflux är på M:UA?
Drinkar:
Vem fan ger man drinken till?
Nån man tror är bybo eller nån man tror varulv? Eller nån som ber om den? Vad tror ni?