Här kommer en kort sammanfattning av Persson's inlägg:
1. hintar han om att han vill ha drinkar.
2. Säger bokstavligt talat ge mig drinkarna. Samt så spelar inte alkoholnivån för honom ingen roll. Går ut med att han är MD.
3. Frågar vad som händer om man får 100% alkohol i kroppen.
4. Fått svar på sin fråga och bekräftar: Ge mig drinkar.
5. Spekulerar i att robotar kan gå sönder av alkohol.
6. Undrar om det gör någon skillnad på vem som ger en drinkar.
7. Har inte spelat varulvsspel tidigare på nätet.
8. Kan man säga sin förmåga om den inte har någon regelmässig inverkan på spelet?
9. Undrar hur vi listar ut vilka som vi ska skydda utan att avslöja något.
10. Rättar Måns på vilka som är inaktiva.
11. Funderar åter igenom runt att alkohol kan vara skadligt för robotar. Anser att vi om vi inte har någon vetigare att ge drinka till så kan vi ge dem till honom själv, då det inte gör något skillnad för hans del. Spekulerar även i att Överklassen kan ha en förmåga som kräver att rollen är full för att kunna använda sin förmåga. Föreslår att vi redovisar vem vi ger våran drink till.
12. Anser att det är ett smart drag att rösta på inaktiva deltagare då det var pga det som varulvarna vann i Starwarsspelet (Eget tillägg, vi som var imperiet då hade ändå vunnit rundan där på mycket på grund av en spec förmåga som en av oss hade, så det hade inte gjort någotn skilland om spelaren ifråga hade varit kvar, detta kan de övriga fd.imperialisterna bekräfta).
13. Påpekar att om folk kan se vilka som kan ge drinkar så har vi ett facit på det om vi berättar vilka vi ger drinkar.
14. Undrar om det är fritt att name-dropa vilka man tror är överklass.
15. Meddelar att han försvinner iväg på föreläsning och att senare kommer en lista över misstänkta.
Slutkommentar: Persson är ny, men bidrar med mycket och kommer både med många förslag och frågor. Min gissning så här lång är att Persson är Borgare.