Re: Rättelse!
Nu är det bara vandraren som är inaktiv, så därför:
Röst: Vandraren
Så, varför tjatar jag om de inaktiva. Björn den Vresige har naturligtvis rätt i att det på sitt sätt kan vara meningslöst att rösta på folk som är inaktiva. Men, jag köper inte det riktigt. Först, den enda gången jag har gått helt bort mig i det här spelet var när en bunt semi-inaktiva var varulvar. Det var ytterst förvirrande och frustrerande. Jag tänker inte gå i den fällan igen. Att vara inaktiv är inte en giltig strategi. Dessutom måste jag rösta på någon, och jag tycker personligen att röstmönster så här tidigt är bland de bästa redskapen vi har längre fram. Varför vill inte Björn rösta på de inaktiva? Har sina varulvskompisar i den gruppen kanske? Vad vet jag? Jag har en uttalad strategi och den tänker jag följa.
Så, jag har nog redogjort för min ståndpunkt betydligt tydligare än exempelvis Björns erratiska misstänkligörande av mig, för att inte tala om krank. Rösta ut krank för att han spelar dåligt? Jösses, det var det sämsta och lägsta på länge. Speciellt som det är en ren lögn. krank spelar bättre än genomsnittet och om han är på vår sida kommer vi få användning av honom. Visst, är han skum kommer han att vara jobbig, men det gäller ju ganska många av oss. Björn gillar antagligen inte krank, eller så vill han få bort honom av någon annan anledning. Hur som helst är det ett beteende som inte är konstruktivt för byn. Vi har sett det i så många spel tidigare.