Re: Jag har bestämt mig.
Jag tycker inte att du hade något försvar att komma med. Det var bara blaj, och jag ser inte riktigt någon poäng med att jiddra om saken. Självklart måste du försvara dig och säga att alla anklagelser mot dig är fel, det är en del av spelet, men det betyder att vi bara skulle köra på tomgång om vi skulle börja debattera mot varandra.
Nu när du fått strålkastarljuset mot dig så tycker jag att du blivit helt menlös. För ett tag sedan frågade du till och med oss vem du skulle använda din siarförmåga mot!
Jaha; så du kommer bara göra så som vi säger åt dig att göra från och med nu. På det viset kommer du inte att råka göra något skumt, men du kommer inte att bidra med något heller. Du röstar undvikande, dina teorier är avvaktande, du gör inte mycket framåt utan är mest defensiv. Och det är inte konstigt. Du har inte så mycket annat att göra.
Du kommer att spela på det viset nästa runda också, och jag kommer att propagera för att vi röstar ut dig då med. Men jag kommer nog att ignorera dig till dess, för det finns liksom inte så mycket mening med att prata med dig längre. Du kan inte försvara dig mot Zebulon's blunder, och du kommer inte att kunna skriva något som är särskilt intressant att analysera.
Jag är alltså inte misstänksam mot dig. Hade jag varit det så hade jag frågat ut dig en massa, och tagit upp småmissar du begått (såsom att inte använda din förmåga i förra draget, vilket du självklart inte var särskilt intresserad av, eftersom du är överklass och inte har någon större användning av en rassiarförmåga) för att addera till caset emot dig. Men det är alltså irrelevant för mig nu, för jag är redan så säker som jag kan bli på att du är överklass. Jag vill bara ha ut dig, och jag är bara intresserad över vilka andra spelare som begriper detta, och vilka som blivit lurade av din/dina överklasskompisar.