Samma här. Alla våra scums har lett oss till att rösta på Tyr i det här läget. Vore konstigt om han inte ljög in sig som siare i slutminuten för att ta med siaren i graven.Brynolf said:Hm... Jaha, should have seen that one coming. Ser inga dieekta skäl att tro dig dock.
Det gör vi inte heller, tack vare dig och Cassius.Ond bråd död said:Vad gör vi nu? Vi kan ju inte gärna rösta ut vår siare, om han nu talar sanning.
Hrm...Tyr said:Om det står mellan oss två så tjänar vi mest på att hänga den som flest tror är ulv. Enligt röstningen igår var det Mukwa. Mycket info blir det i vilket fall som helst. Den andra av oss kan sias, och därmed får vi massor att jobba med.
Alltså, det är ju helt rätt information att komma ut med av Tyr för att skapa förvirring. Det har redan gjort att en har ändrat sin röst. Men jag håller med Brynolf och säger att jag inte heller tro på det.Brynolf said:Hm... Jaha, should have seen that one coming. Ser inga dieekta skäl att tro dig dock.
Ja, vad gör vi nu? Jag har dig som ulv och jag tror och hoppas att det här är ett sista försök att slingra sig. Caset är dock långt ifrån vattentätt och jag vill inte chansa i det här läget.Tyr said:Meh, det är jag som är siaren. Jag kunde inte bestämma mig för om det var bäst att ta med mig infon ner i graven och låta ulvarna svettas varje gång då de väljer nattmordsmål eller om det var bäst att rädda mig själv och hoppas att !Paxen prickar rätt varje gång. Om inte !Paxen hade gått ut med att han var väktare så skulle det varit så enkelt. Jag ville verkligen inte behöva gå ut med det. Jag hoppades att jag inte skulle bli utröstad ännu.
Perfa, Vimes. Nu vinner vi det här.Vimes said:Hrm...Tyr said:Om det står mellan oss två så tjänar vi mest på att hänga den som flest tror är ulv. Enligt röstningen igår var det Mukwa. Mycket info blir det i vilket fall som helst. Den andra av oss kan sias, och därmed får vi massor att jobba med.
Röst: Tyr
Varför frågar du mig? Jag tror att det är lögn... Vimes citat tyder på det iaf... Men hur ska man veta?Cassius said:Men hur fan ska vi göra då. 20 minuter kvar... Ska vi eller inte? Recca tycker du vi ska köra ändå?
Snyggt!Vimes said:Hrm...Tyr said:Om det står mellan oss två så tjänar vi mest på att hänga den som flest tror är ulv. Enligt röstningen igår var det Mukwa. Mycket info blir det i vilket fall som helst. Den andra av oss kan sias, och därmed får vi massor att jobba med.
Röst: Tyr