Ond bråd död said:
Konrad Konvalj said:
Ond bråd död said:
Spider har en väldigt weird spelstil och i något av de tidigare spelen outade han sig som siare redan i slutet av första rundan, och blev raskt nattmördad. (nån som minns bättre vilket spel det var?) Han har en !paxisk-spelstil är min erfarenhet.
Jo Spider är rätt kaotisk och pratar ibland på hebreiska. Han spelar en rätt svår bybo-stil.
Hur känns det för dig att dras med Spiders röst på Vimes? Den där som kopplar fri Mukwa från ulv till bybo och Vimes från bybo till ulv?
Spider tog ju väldigt mycket rygg på mig just då, men valde att försöka sig på en egen motivering. Du har däremot tagit avstånd från mig i och med att du inte tycker jag är lika grön längre.
Det är lite jobbigt ska erkännas. Inlägget var oengagerat och... konstigt. Som nåt han bara la fram för att. Det är svårt att bli tagen på allvar efter en sån grej och jag förstår att det mesta jag skriver analyseras utifrån att jag kan vara ulv. Jag försöker spela på som vanligt iaf och blir jag hängd så kan mitt spel ses över igen med nya ögon. Även de som hanterat mig som en lätt måltavla får ett annat lyster i efterhand.
Vi får ju räkna just det inlägget som konstigt och ett försök att vara delaktig fast på lite fel sätt.
De som påpekade att Spider var ulv innan det inlägget då. Tycker du att dom känns mer röd än de som först börjar misstänka Spider efter Vimes rösten?
Eller är det snarare så att de som misstänkte Spider innan gjorde det av fel anledningar och tack vare det är mer byboig och således mer grön. Jag menar de som började misstänka Spider efter Vimes inlägget har ju ett bättre läge att verkligen brunmåla honom och senare dig tack vare den händelsen. Spider är ett lätt mål för ulvarna så att säga. En lätt bybo att kasta kaskad avföring på lixom.