Nekromanti Veckans spaning

Lindenius

Swashbuckler
Feuflux skrev i ett annat inlägg
Undrar hur mycket av den här tråden som fortfarande handlar om trådstarten nu...
Är det bara jag eller har den senaste veckans inlägg varit oerhört sexorienterade? Dags för ett 15+ forum?

//erik. The Prude

Vavva

Swordsman
Förslag

Ett annat forum jag hänger på har regeln att man sätter 15+ i rubriken på trådar med sexuellt innehåll. Kanske en idé?

Jga har till och med råkat skriva det i rubriken på vissa trådar här också, mest av gammal vana...

Saxifrage

Hero
Teori:

Är det bara jag eller har den senaste veckans inlägg varit oerhört sexorienterade?

Min teori: sommarens misslyckade ragg har lämnat alla nördar i ett state av frustration. Dessutom har rollspelskompisarna varit bortresta över sommaren, vilket gör att lirandet inte kommit igång än (inte heller pluggandet, för den delen). I detta pubertetsfuktiga vacuum växer sexfixeringen.

Lugn bara. Snart har besvikelsen över sommaren lagt sig och spel och tentaplugg fyller åter forumiternas hjärnor. Ordningen återställd.

/Sax, som antar att Lindenius inte har något på ett 15+ forum att göra att döma av hans avatar :gremwink:

Svarte Faraonen

ром и смерть
Re: Teori:

Dessutom har en massa studenter påbörjat nya kurser, varför de konfronteras med nya vackra ansikten (och jag är inte alls bitter över att vissa dem är gifta och har barn).

Lindenius

Swashbuckler
Re: Teori:

/Sax, som antar att Lindenius inte har något på ett 15+ forum att göra att döma av hans avatar
:gremlaugh:

Tja… vi kan säga såhär: Den åldern jag hade när bilden togs, har min son nuförtiden.

//erik. mogen

Coffe_Kanon

Swordsman
Re: Förslag

I beg to disagree. Det kommer leda till mänsklighetens undergång. Ju mer man får veta om sex tidigt, desto mer ointressant och tråkigt verkar det när man växer upp. Det tappar all lockelse på något sätt.

Coffe_Kanon - som talar av egen erfarenhet

Rising

Vila i frid
Det är helt och hållet Vavvas fel/förtjänst. Hon är den nya Storuggla - den som plötsligt börjar förändra och prägla hela forumet till sin avbild.

Personligen tycker jag det bara är trevligt. Superforumiter som Storuggla/Vavva är roliga. Go Vavva! *gör vågen*

/Rising
hoppas att han en gång var en superforumit, han också. Liiite bidrog jag väl med, iaf?

Rising

Vila i frid
En gång i tiden... var du ju Världsmästaren I Långa Forumsdiskussioner
Wow...

Storuggla lämnar efter sig roligt OT och Vavva lämnar efter sig utlämnande sexprat. Jag, å andra sidan, kommer minnas som mästaren på sånt som var tråkigt att läsa.

Jag lovar att Leonardo DaVinci skulle reagera på samma sätt: "Amenvafan, Mona Lisa är en liiiten djävla tändsticksmålning på en tjej som inte ville flina för att hon hade fula tänder! Kolla här, era dumskallar; ritningar på helikoptrar, ubåtar och youtube - jag uppfann hela skiten, och allt ni pratar om är den där djävla målningen! Det är inte ens tuttar på den! Tuttar!"

...å sen kommer Michelangelo och fnyser "fuck you, man. När folk hör mitt namn så tänker de på en djävla turtle."

Nightowl

Champion
Jag, å andra sidan, kommer minnas som mästaren på sånt som var tråkigt att läsa.
Som just det här inlägget bevisade, är tråkig det invektiv jag sist skulle använda om Johan Rising. Jag skulle kalla honom en mängd fula saker än jag sa "tråkig". Jag faller själv gärna in i vad jag kallar för en Rising-stil, med bisarra analogier, liknelser, vilt bildspråk och jämförelser, jag tycker själv att andra gör det, och jag tror att allt faller tillbaka till dig och din stil.

Erik

krank

Går ondskans ärenden

I beg to disagree. Det kommer leda till mänsklighetens undergång. Ju mer man får veta om sex tidigt, desto mer ointressant och tråkigt verkar det när man växer upp. Det tappar all lockelse på något sätt.
å va' synd - mindre sexfixering i världen kombinerat med mindre överbefolkning står att vänta, med andra ord?

//Krank, virus with shoes

Lindenius

Swashbuckler
Sluta OT:a

Som just det här inlägget bevisade, är tråkig det invektiv jag sist skulle använda om Johan Rising. Jag skulle kalla honom en mängd fula saker än jag sa "tråkig". Jag faller själv gärna in i vad jag kallar för en Rising-stil, med bisarra analogier, liknelser, vilt bildspråk och jämförelser, jag tycker själv att andra gör det, och jag tror att allt faller tillbaka till dig och din stil.
Enough about Rising. Den här tråden handlar om ju om sex. Det har ju inget med varandra att gör…

:gremcrazy:

Äh, det var inget.

//erik. :gremtongue:

Coffe_Kanon

Swordsman

"å va' synd - mindre sexfixering i världen kombinerat med mindre överbefolkning står att vänta, med andra ord?"

Det skulle ju iofs vara trevligt, men om ALLA tröttnade på att föröka sig så dör ju också hela rubbet ut. Det skulle vara så pinsamt på något sätt, att tillhöra arten som dog ut bara för att den "tröttnade" på att föröka sig. Sexfixeringen har jag ingen lösning på faktiskt, men överbefolkning är lätt. Släpp lite atombomber här och var där det bor mycket människor så är problemet löst. Jag har alltid sagt att vi behöver ett tredje världskrig faktiskt.

//Coffe_Kanon - misanthrope in shoes :gremgrin:

Foggmock

Myrmidon

Jag har alltid sagt att vi behöver ett tredje världskrig faktiskt.

Ja, vad ska man annars göra datorspel om i framtiden? :gremgrin:

Foggmock

Myrmidon
Re: *kanaliserar Jurassic Park* [Gravt OT]

...du vill att hon ska slänga sig i din riktning och sätta tänderna i dig? :gremgrin:

krank

Går ondskans ärenden

Det skulle ju iofs vara trevligt, men om ALLA tröttnade på att föröka sig så dör ju också hela rubbet ut. Det skulle vara så pinsamt på något sätt, att tillhöra arten som dog ut bara för att den "tröttnade" på att föröka sig. Sexfixeringen har jag ingen lösning på faktiskt, men överbefolkning är lätt. Släpp lite atombomber här och var där det bor mycket människor så är problemet löst. Jag har alltid sagt att vi behöver ett tredje världskrig faktiskt.
Mja, problemet med bomber är ju resten av livet på den här planeten. Jag bestraffar ogärna annat liv bara för att vi som art ännu så länge är för dumma i huvudet för att fatta att vi börjar bli på tok för jävla många. Sålunda skulle jag helst av allt se att stora delar av oss... helt enkelt tappade intresset för sex. Att man tappat intresset för sex innebär inte att man inte kan tänkas ha det för att få barn, ska vi minnas. Däremot tänker jag mig att en minskad sexdrift kommer att göra att folk håller sitt barnknullande till ett minimum och kanske t.om får för sig att adoptera istället för att envisas med att skaffa en egen liten skitunge. Vilket skulle avlasta problemen i många fattigare delar av världen..

Sämre sexdrift für alle!