Nekromanti Veckans spaning

Feuflux

omjonasson.se
Är det bara jag eller har den senaste veckans inlägg varit oerhört sexorienterade?

Du har förstås rätt.
* Vavva har vaknat på forumet och gillar att skriva mycket om sex.
* krank kan skriva mycket om vad som helst.
* Coffe_Kanon har dykt upp och presterar inlägg som ingen nykomling gjort sedan... Adus? DoDSWE4?
* Rising är frustrerad över att rollspelsdelen av forumet är smådöd och skriver gärna sexinlägg.
* Sedan är sex ett -nytt- ämne på forumet på nåt sätt, så resten av oss hoppar gärna in och skriver saker.

Det lugnar nog ner sig.

Vavva

Swordsman
*skäms*

F'låt. Jag är bara arbetslös och meningslös och har inte så mycket annat att tänka på... *försöker se liten och söt ut så att hon blir förlåten* (Japp, katterna har lärt mig allt jag kan)

Vavva

Swordsman
Fanclubbing

Medhåll. Rising is da shit.

Dessutom äntligen någon som ger mig inlägg som jag kan svara på utan att känna att jag förgrovar diskussionen genom min blotta närvaro.

Nightowl

Champion
Vi borde stå och skrika och kasta våra...

...trosor på honom när han har hållit...
...konserter vågar man väl inte tro på, men han känns som en bra ståuppare. Anföranden? Vad säger man?

Erik

Vavva

Swordsman
Kvickt klädbyte

Jag tror inte att Rising vill ha mina nuvarande trosor kastade på sig. De är stora och fula. Men jag ska se vad jag kan trolla fram ur de mörkaste skrymslena av byrån.

Coffe_Kanon

Swordsman
"* Coffe_Kanon har dykt upp och presterar inlägg som ingen nykomling gjort sedan... Adus? DoDSWE4?"

Får man då fråga: är detta bra eller dåligt gjort av mig? Notera att jag har noll respekt för diverse jantelagar, så jag kanske har ansetts som uppnosig nykomling på forumet, som aldrig kan hålla käften och vara ödmjuk. Isåfall så vill jag bara säga:.... HAHA! :gremgrin:

Feuflux

omjonasson.se
Re: *skäms*

Äsch, skäms inte. Nu skriver du ju om rollspelskaraktärer och deras husdjur (och jag hoppas sååå att ingen skriver om husdjur de har sex med) och då blir man omedelbart förlåten. :gremsmile:

Troberg

Sinister eater
Får man då fråga: är detta bra eller dåligt gjort av mig? Notera att jag har noll respekt för diverse jantelagar, så jag kanske har ansetts som uppnosig nykomling på forumet, som aldrig kan hålla käften och vara ödmjuk.
Bara kör hårt, det är bara bra.

Coffe_Kanon

Swordsman
"Bara kör hårt, det är bara bra."

Then indeed i shall. UR VÄGEN!! Här kommer den maniske forumiten!! *kutar till nästa tråd med tangentbord i högsta hugg*