Självklart, granne! Jag skickar allt med en pil över häcken!Hej granne! Skulle jag kunna få låna gräsklipparen och en kopp socker?
Såja!
@Vimes eftersom jag har jobbat länge med ungar från orten känns det naturligt att svara med en rap. Sätt på valfritt beat.
Yo, Vajms, ditt namn rimmar på slajms,
du tror insekterna är Ace, men de spricker som ägg när jag landar min hov i ditt fejs
Jag är Yadakk, du säger "Nej tack!" när min attack säger splatt -- du är schack matt
Står ensam kvar när Hoodsen från mina hoods släpper pilar tunga som mina rader
du ropar på hjälp från din moder och fader, de är slut, kaputt, insektskadaver
Det började bra men slutar i moll, du har noll koll på Yadakks roll i ett spel som du inte kan spela,
var ska du hela, dina sårade insekter och maskar, mina trupper är som eliten med baskrar
Stick och spring hem, det här har du förlorat, insekterna gav upp, lyssna på din mama,
hon gråter och säger "Du kan aldrig vinna, ge upp med detsamma!"
/micdrop
Ja, put me out of my misery! Jag har väl bara en ynklig stad?Beautiful Lords:
Så, nån gång i forntiden tyckte nån att det var en skitbra idé att köra ett might-parti med en braziljon spelare och jättestor karta. Det var det inte. Men den som tyckte det är i varje fall död sedan länge. Nu är det jag, @Paal och några hårt kuvade bottar kvar. Kan det här snälla ta slut någon gång?
View attachment 5923
Kanske? Jag har inte lyckats vada mig fram till dig ännu. Jag tror att det bara är du och xyas (i bot-version) kvar. Och xyas länder är ganska välbefolkade. Mina jättar (senast jag räknade hade jag 47) och katapulter (här har jag inte koll längre) är på väg!Ja, put me out of my misery! Jag har väl bara en ynklig stad?
Beautiful Lords:
Så, nån gång i forntiden tyckte nån att det var en skitbra idé att köra ett might-parti med en braziljon spelare och jättestor karta. Det var det inte. Men den som tyckte det är i varje fall död sedan länge. Nu är det jag, @Paal och några hårt kuvade bottar kvar. Kan det här snälla ta slut någon gång?
View attachment 5923
Den här fina haikun skrev jag fjärde mars när jag var på väg ut i Beautiful Lords. (Faktiskt offer för just Xyas.) Kör ni än alltså?Oumajis jättar
trampar Hellzons små städer
nu ej vacker lord.
Den ja. Jag spelade Ai-mo, råkade bryta "Pacifist" i runda två, andaades djupt och resignade.Gods of Andaas