Jag vill ha en rematch utan att du är instängd bakom en sjö. Riders of Anooum heter spelet.Jag kom på att jag är lite sugen på en 1v1 Oumaji på liten karta - känns som en ännu snabbare matchup än slemspindlar. Någon som är på?
Jajamen! Fast om du hellre vill spöa mig med tex Cymanti så välj dem! För mig är det inte jätteviktigt.Kul! Vilka tribes kör vi i respektive parti? Oumaji på båda?
Glöm inte bort: de finns inte nått som heter "inte", använd inte de ordet! Tänk istället: "ja!", "allt är möjligt" å "carpe diem"! Ge dej själv chansen å tro på din egen förmåga så ska du se att allt kommer ordna sej! Ditt liv, dina val, ditt majndsett! Om du verkligen vill nått så måste du tro på de å aldri sluta kämpa för de! Ja känner en kille som inte har nån mobil, men tror du han tackar nej till en Polytopia-match bara för de? Nä, just det! Blir han utmanad å vill spela så får han väl se till att de går, allt är möjligt om man har rätt inställning! Han jobbar extra å skaffar pengarna han behöver för en mobil, eller bygger en egen. De e bara en fråga om rätt majndsett!Först tänkte jag:
"Äsch, jag är för dålig, Tant Ragnar kommer krossa mig i sedvanlig ordning...buhu..."
Sedan blev jag uppringd av VinnarVision AB som hade ett mycket förmånligt erbjudande på Grit&Mindset-paketet!
Så nu kör vi @Tant Ragnar!
Och motsvarande tips: om din motståndare kan frysa dina enheter vid en flaskhals så hjälper det inte att kasta fler enheter på henom innan du har katapulter och/eller slagskepp!Hett(??) tips! Om man möter en övermäktig invaderande styrka så kan man frysa alla dennes enheter, så blir det ingen invasion! (tills katapulterna kommer rullandes i alla fall )
Kan ju tilläggas att det här är ingen vinnarstrategi. Mer en misunsam ”hen ska fan få betala för varje meter!”-strategiHett(??) tips! Om man möter en övermäktig invaderande styrka så kan man frysa alla dennes enheter, så blir det ingen invasion! (tills katapulterna kommer rullandes i alla fall )
Gah! Jag hade preciiiis forskat fram artilleri kraftigt nog att ta mig igenom isväggen som jag stångat mig blodig mot då din flotta rullar in och ger alla mina städer en rejäl bredsida!View attachment 6028
Fick en riktigt sweet start i [VAD NU PARTIET HETTE] som Vengir på en egen liten ö och tja, det fortsatte på den vägen därifrån.
Hade mycket ut av att jag kunde blåsa fram tre jättar på kort tid och sen köra den gamla hederliga fregattbombningen från havet och rulla in med dessa som ockupanter i städer.
Missade dina meddelanden! I nästa 1v1-match mot @Tant Ragnar är jag redo att sluta en allians!Och @Vimes - fan vad svårt det är att PAKTA i såna därna 1v1-matcher! Skärp dig!