Haha! Så du vill se blod va? Ok, starta en ny kamp så ska jag ge mitt allra blodtörstigaste!Jag oroas av att det låter som att ni inte vill mörda varandra
ALLA MOT BASENANJI!Äh, jag orkade inte vänta på Vimes så nu har jag bjudit in några glada till den blodiga kampen om "The River of Wrath"!
Morr!
Men The River of Wrath är ju en vattenkarta. Det kommer ju mest bli gulligull, sitta på stranden med en koksnötdrink och ha fötterna i det svalkande vattnet? Hula hula och delfiner som hoppar med solnedgången som bakgrund? Leka med barkbåtar och ligga i hängmattan?Äh, jag orkade inte vänta på Vimes så nu har jag bjudit in några glada till den blodiga kampen om "The River of Wrath"!
Morr!
Det ska tydligen finnas någon sorts teknologi som tillåter katapulter till havs. Fråga @Tant Ragnar eller @Hellzon som vet mer om den saken!Men The River of Wrath är ju en vattenkarta. Det kommer ju mest bli gulligull, sitta på stranden med en koksnötdrink och ha fötterna i det svalkande vattnet? Hula hula och delfiner som hoppar med solnedgången som bakgrund? Leka med barkbåtar och ligga i hängmattan?
Bjud in mig till en vattenkarta så får du se! Vattnet kommer garanterat att vara ”svalkande”Men The River of Wrath är ju en vattenkarta. Det kommer ju mest bli gulligull, sitta på stranden med en koksnötdrink och ha fötterna i det svalkande vattnet? Hula hula och delfiner som hoppar med solnedgången som bakgrund? Leka med barkbåtar och ligga i hängmattan?
Ja det var en väldigt fridfull omgång, tyvärr också väldigt svårt att komma ifatt. Jag gick åt fel håll i början och förlorade en omgång på att nå mina städer. Men jag tror att vi har ett nytt rekord. 3370 poäng i sista rundan OMG, wp @Xyas !View attachment 6088
Forests and giants. Lite av ett konceptparti precis som 9 spelare på minsta banan. 6 spelare på största banan. Möte bara en enda motstånadre (cymanti) som snabbt fick slå till reträtt för riddare trumfar spindlar. Sen var det bara att bygga ut min ö i godan ro.
märkligt? det låter ganska exakt som motsatsen till det jag ville! det jag försökte var att "disabla" alla tribes utom cymanti. kör man mot datorn på det sättet så säkerställer det att det blir en 1v1 cymanti-match. det kanske inte fungerar så i online?@Tant Ragnar du har utmanat mig på en 1v1 men jag kan inte välja cymanti? Vad är grejen?
Jag hade 1 fisk, 1 frukt och 2 (tomma) skogar för min startstadMystiska kungar:
Jag hade sju valar som jag kunde komma åt från min startposition.
View attachment 6104
Japp! Ena stunden tänkte jag att jag inte skulle överleva till slutet, men sedan backade jag, och överlevde! Parkerade mig på fjärdeplatsen och kände mig aldrig hotad där.Ja, det var en väldigt svängig match! Grattis!
Kickoo assooMystiska kungar:
Jag hade sju valar som jag kunde komma åt från min startposition.
View attachment 6104