Tant Ragnar
Gamle usling
Hmm vad heter du i spelet? Testa att bli polare med ”TantRagnar”.Hm, länken ovan funkade inte?
Hmm vad heter du i spelet? Testa att bli polare med ”TantRagnar”.Hm, länken ovan funkade inte?
Problem att logga in på servern av ngn anledning, trots att jag är online.Hmm vad heter du i spelet? Testa att bli polare med ”TantRagnar”.
Det är ganska kul att spela mot @Vimes, tills man träffar @Vimes. Mina hoodrickar kunde jaga oxar och bygga stugor i skogen. Jag ledde länge, tror jag. Men sedan kommer allt jävla slem och alla insekter och varje runda är som en kränkning. Jag vet inte hur länge jag orkar utsätta mig för det här igen.Kul att vara igång igen!
View attachment 15288
Ah, den gamla goda ”få din schaman kidnappad och käkas upp av spindlar” 1-2 punch! GG! En till? Jag har bjudit in.Jag bjuder in dig till en 1v1 cymanti-mirror, @Tant Ragnar !
Spindelkonungen rider igen! Jag kollade på replayen nu och du körde någon specialbuild?Ah, den gamla goda ”få din schaman kidnappad och käkas upp av spindlar” 1-2 punch! GG! En till? Jag har bjudit in.
jag BORDE nog ta och fundera på det här med "builds". I vår andra match tänkte jag "spindlar bra, tidiga spindlar", och det gick väl sådär. jag får ofta rejält med spö i tiny 1v1 när jag lirar cymanti, så jag är nog helt enkelt inte så vass längre (om jag någonsin varit det )Spindelkonungen rider igen! Jag kollade på replayen nu och du körde någon specialbuild?
Säger ”Tant Erövraren” det?!?!?!?!?jag BORDE nog ta och fundera på det här med "builds". I vår andra match tänkte jag "spindlar bra, tidiga spindlar", och det gick väl sådär. jag får ofta rejält med spö i tiny 1v1 när jag lirar cymanti, så jag är nog helt enkelt inte så vass längre (om jag någonsin varit det )
Jag tror fortfarande att jag lever på det ryktet jag fick då jag introducerade spelet till wrnu när nästan alla var nya. Se exempelvis alla turneringar vi kört - jag tror inte jag gjort så bra ifrån mig därSäger ”Tant Erövraren” det?!?!?!?!?