Jag hade en plan men ligger visst sist...Käka spindlar!
Tant Ragnar har redan katapulter, @Xyas ! Vi måste stoppa honom!
Alltså du är inte så bra på det där med pakter vimes.Tant Ragnar har redan katapulter, @Xyas ! Vi måste stoppa honom!
Jag försvarar bara mina intressen när du börjar flytta strutsriddare mot mina städer!Alltså du är inte så bra på det där med pakter vimes.
Hur länge har vi sagt så till varandra? Hur länge!? Och ändå…ödetSå, Basse och Xyas. Alla mot Tant Ragnar denna gång, eller hur?
Det är ju nästan synd om Cymanti?!Cymanti har blivit en mycket fredlig stam sedan vi fick smaka nerf-hammaren. Spindelaggron är död när spindlarna går från 2 stjärnor till 3 i pris, och alla andra stammar har fått superballa sjöfartsgrejer.
Nu får vi cymantikingar inrikta oss på att odla vår egen (mycel- och slem-) trädgård, spela vemodiga visor genom att gnida grässhoppsben mot varandra och drömskt blicka ut över det algtäckta havet och drömma oss tillbaka till fornstora dar.
Ja. Men även en svanesång är värd att sjunga.Det är ju nästan synd om Cymanti?!
Fast…nu tar du ju mina städer? Gör svanar så verkligen?Ja. Men även en svanesång är värd att sjunga.
Om svanarna kontrolleras av insekter i hjärnan så gör de så. Tur att du och jag är kompisar i alla fallFast…nu tar du ju mina städer? Gör svanar så verkligen?
@Tant Ragnar - då har vi fred, visst?Om svanarna kontrolleras av insekter i hjärnan så gör de så. Tur att du och jag är kompisar i alla fall