Jag brukar kolla på original star wars trilogin när jag är sjuk och runt jul varje år ser jag Willow och Excalibur och nyårsdagen är det ryggläge i soffan med pizza och cola samt IvanhoeAv någon anledning ser jag alltid på den första Higlander när jag har feber. En lite märklig men trevlig tradition
Då kör jag alltid catch-up på alla Marvel-filmer jag missat.Av någon anledning ser jag alltid på den första Higlander när jag har feber. En lite märklig men trevlig tradition
nej, det bästa är att den har Sarah Kestelmann i en roll. Hon har aldrig blivit känd överhuvudtaget, men hon gjorde massor av år senare rösten till Kreia i Knights of the Old Republic 2, det vill säga den ballaste Star Wars-karaktären någonsin.Det bästa med den filmen (antar jag) är att den inspirerade till superhjälten Vartox, som var kompis med Stålmannen på 70- och 80-talet:
Hjalmar Mehr i svenska kronans hemliga tjänst.Fast ska man döpa agenten enligt samma namngivningsstil som Bond-brudarna, så passar Roger Moore bättre än Sean Connery...
Inte Zardoz?Fem bubblare (som inte är Bond): Presisdio, Marnie, Ryska huset, Blodröd sol, och Outland.